2013. november 25., hétfő

SinfulColors-Winterberry


SinfulColors egy amerikai márka,elég olcsó és annyira jó a minősége.
Most a Winterberry lakkot próbáltam ki.A boltban szürkének tűnt,de itthon megállapítottuk,hogy érdekes a színe,és nem sok köze van a szürkéhez.
Felkenve jött ki az igazi énje.Igazából nem nagyon tudom leírni melyik árnyalathoz húz inkább,szürkéslilás,vagy lilásszürke :)





Már egy rétegben is fed,a megszokás miatt felkentem a második réteget is.
A színe lilás( az alapszíne biztos hogy az) megannyi mikrocsillámmal megszórva.Nekem nagyon tetszik,a párom leszólta,hogy olyan semmilyen.
A mikrocsillámok teszik nekem egyedivé,olyan mintha csillagszóró szikrázna a körmeimen.





Holo lakkal nyomdáztam rá,és egy csillámos fedőlakk és elfért rajta.
Bundle monster Bm-418-as paletta egyik mintáját használtam,a lakk a kevert holo lakkom volt.

















Imádom ezt a manikűrt,nagyon tetszik,hogy a holo is szuperül érvényesül rajta.
930 I miss you fedőlakkal is tetszik,de lehet már ez nem kellett volna rá,ezt döntsétek el ti.


Felhasznált lakkok


Orly Bonder
SinfulColors-Winterberry 2 rétegben
Bundle monster BM-418
Kevert holo lakk a nyomdázáshoz
SinfulColors 930 I miss you
Pupa Top coat




kedveled az ilyen érdekes színű lakkokat?



11 megjegyzés :

  1. Nagyon szép ez a lakk és tetszik a minta is rajta. :)

    VálaszTörlés
  2. De szép! Valahogy nem szeretem a szürkés lakkokat, de ez nagyon tetszik *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. talán azért tetszik,mert ennek lila az alapszíne. nagyon különleges ez a lakk,tökre örülök,hogy megvettem.a párom majdnem lebeszélt róla,hogy "olyan semmitmondó ne vedd meg!",és az ilyenekből lehet kihozni a maximumot :)

      Törlés
    2. Ma pont ilyen lakkot vettem, mármint olyat, amiben semmi extra nem volt. Még haza fele is gondolkodtam,hogy miért hoztam el...de meggyőzött :D

      Törlés
  3. Az a nyomda úgy kellett rá mint ételre a só! Huha, szavakat nem találok, eszméletlen :)

    VálaszTörlés
  4. Hű az a holo minta hogy feldobja! Nagyon jó :)

    VálaszTörlés
  5. Szupi lett! A csillámos lakk nagyon bejövős.

    VálaszTörlés
  6. Az alapszín nem az én színem, eléggé lehangol, de a galaxisos nyomda mesés!!

    VálaszTörlés
  7. Amúgy is nagyon szép, de a végeredmény még jobban bejön :]

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!