2013. november 16., szombat

Spongyabob


China Glaze Solar power lakkot már többször használtam,viszont önmagában még nem mutattam be.
Ezt a mini 9,6ml-es lakkot még nyáron vettem.
Nem nagyon vagyok oda a sárga lakkokért,van mégegy csillogós színem ebből a márkából,azt is elég ritkán használom.



Felkenve kicsit csalódás volt ez a lakk,3-4 réteg kell a szép fedéshez.
A színe magamon tetszik.Mikroglitteres szépséges kis sárga szín.
Erre szinte kötelező jelleggel water decals matricát tettem,méghozzá Spongyabobot :)
Annyira imádom így,ez a sárga színt sokkal de sokkal szebbé tette,így elfelejtettem,hogy mennyire nem fedett jól a China glaze.
A körömvégekre egy kevés China glaze Lighthouse csillámos lakkot raktam:)















Felhasznált lakkok és kellékek


China Glaze-Base
China Glaze-Solar power
China Glaze-Lighthouse
Sminkszivacs
Spongyabob water decals ITT


A china glaze lakkokat pedig a Nailland-nál keressétek :)




Kedvelitek a sárga lakkokat?


27 megjegyzés :

  1. Így már nem akarom megvenni, pedig tetszett ez a lakk. Melyik az a sárga, ami max két réteges? De ha egy, az sem baj :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem is tetszett,viszont annak örülök,hogy nem nagyban vettem meg.
      nekem a kedvenc sárga lakkom,nevezzük így az essence tribal summer sárga lakkja (Inti inka a neve)http://mdolla1981.blogspot.it/2013/07/sarga-kedvencem.html#.UocwS5_uZLk
      ma valami hihetetlen a blog,kerestem neked a bejegyzést és berakta a mai napra újra :D

      Törlés
  2. áááá spongyabob :D imádom a körmeidet :D

    VálaszTörlés
  3. A kislányomat egy szempillantás alatt az ujjaid köré csavarnád ezzel a manival, imádja Bob-ot :)))

    VálaszTörlés
  4. Őrült jó :D Spongyabob olyan lökött alak :)

    VálaszTörlés
  5. Jaj ez nagyon aranyos lett! Nagyon feldobják a matricák a sárga lakkot! :D

    VálaszTörlés
  6. Ez de jó lett :D Spongyabob :D én is bírom és olyan jól mutat a körmödön :)

    VálaszTörlés
  7. A legjobb :D Imádom Spongyát :) Nagyon jó lett ^^

    VálaszTörlés
  8. Díjat kaptál tőlem .:) http://angeldesign77.blogspot.hu/2013/11/the-versatile-blogger-award.html

    VálaszTörlés
  9. Pont lattam valakinel instagramon kezzel festett Patrick-ot,nagyon illene ennel a maninal a gyurusujjadra,de igy is zsenialis :-D

    VálaszTörlés
  10. Soha az életemben nem fogom viselni sem a matricát sem a lakkot, de annyira jópofa,hogy nem tudok vele betelni :D:D:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ó én náagyon csípem a nem átlagos dolgokat :)

      Törlés
  11. Te jó ég, Gabi kolléganőm nagggyon durván Spongyabob-függő, ha megmutatom neki a lakkozásodat, szerintem egyszerre fog szívrohamot és agyvérzést kapni :DDDDDDDDD
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. régebben én is nagyon csiptem :) manapság már csak a körmeimen viselem :D

      Törlés
  12. Azt hiszem utcára nem mennék ezzel a manikűrrel, ettől függetlenül nagyon tetszik, nagyon jó lett! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ?????
      én egy hétig viseltem mindenki ezen nevetett :) én jót szórakoztam vele,néha ilyen bohém napokon imádom az ilyen manikat :)

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!