2013. november 15., péntek

Utóbbi hetek termése



Utóbbi időkben elég sok lakkot vettem-ismét-valójában egy felelőtlen fogadalmat tettem,hogy idén több lakkot már nem veszek. :D Mostanában nem sok időm van a lakkok után menni,hétfőn amikor valamennyi szabadidőm van,ruhavásárlás mellett ráakadtam pár jó kis lakkra,amik 1euroba kerültek.
Így a lakkstopot a sarokba dobva,vettem pár új szépséget.
Úgy érzem szinte lehetetlen lakkstopot tartani,nekem nem ment,alig 3 hétig bírtam,így ismét sikeresen elcsábultam :)
Ettől függetlenűl marad amit irtam,vagyis próbálok minél kreatívabb manikűröket készíteni.


Amivel kezdeném,hogy holo illetve sand mániában szenvedek,amilyen szinten "megvetettem" a sand lakkokat,olyan sok talált új otthonra nálam.


Első általam nem nagyon ismert márka a Shaka,talán tavaly írtam róla.
1 euros lakkok nagyon csábítóak tudnak lenni,főleg,hogy van holo lakkjuk.
Színek válogatása után kettőt vettem meg,egy pinket és egy halvány zöldet.




A fedőlakk elég jó,hamar megszárad ami nálam elég fontos szempont.


 Shaka lakkok most egy euroba kerültek,alapból 2 euroba fájnak :)
Jó kis márka,a pink holot már kipróbáltam és nagyon jól muzsikál :)


Pupa holo lakkokat már vettem,viszont bűnnek éreztem,a többi színt kihagyni az életemből.Limitált holo lakkokról van szó,ezek egy tavalyi kollekció részei voltak-amikről lemaradtam-így egy outletben pótoltam hiányosságom.
Általam tetszett színek nem voltak...sajnos,viszont egy szürke és egy zöld új tulajdonosa lettem :)



Sinfulcolors lakkokat akciósan 2 euroért vettem,az állványon szinte egy normális lakk sem volt.Akkor felfedeztem ezt a két utolsó darabot,egy lilás érdekes színűt,amit már a hétvégén ki is próbáltam,és egy zöld fedőlakkot,amit abszolút Karácsonyi lakknak titulálok.






Nicole by Opi Gumdrops kollekcióról szépen lemaradtam,mostanáig :)
Egyik kedvenc márkám sand hatású lakkjait eddig miért mellőztem?
Jelenleg két színt vettem,egy pinkes holo hatású szépséget,ami a My cherry amour nevet kapta,és egy barnás csillogós gumicukorka hatású szépséget a Cinna-man of my dreams.

Listámra felkerült még egy fekete illetve még egy kék ebből a kollekcióból.






Bornprettystore matricák is megérkeztek,igaz vagy 6 csomagot várok még onnan.







Moyou bikers palettákat előrendelésben vettem,elég gyorsan megkaptam.
Nálam az ilyen paletták must have darabok,imádom a rockos illetve motoros stílust,akkor is ha nem vagyok Harley-s csajszi :)







Essence Happy Holidays kollekcióra véletlen bukkantam,de örülök,hogy sikerült beszereznem amit szerettem volna.
A troppert nagyon sok helyen megszólták,kíváncsi leszek nálam milyen benyomást fog kelteni.Hétvégn tesztelni fogom :)





Műszempilla must have darab volt a listámona,annyire de annyire szép.



Körömdíszek is nagyon cukik,meglepetésemre kapunk hozzá kis ragasztót is :)
50 db mindenféle kis cuki karácsonyi körömdísz van a csomagban,télepó,kis zokni :)





Nail art tropper egy euro volt,imádtam a regi verziót,szerintem sokkal jobb a minősége mint az új fajtának.


Kiko lakkot az outletben vettem,mivel sand lakkot kerestem.
Történetem annyi lenne,hogy idén volt a Kikonak is limitált sand lakk kiadása,ami a sugar mat nevet kapta.
Erről is lemaradtam,mert szerintem nem ébredetem még fel a téli álmomból.
Outletben egyetlen egy szín volt kapható,ez a kék 635 ami ráadásul full matt tehát nincsenek benne csillámok.
Hazaérve kipróbáltam egy ujjamon,szuper a fedése és abszolut jól bírja a kiképzést,már 5. napja van a körmömön minimum kopás nélkül.
Nem nagyon kedveltem a Kiko lakkokat,régebben nem voltak túl jó minőségűek,viszont ez a kék meggyőzött,hogy vegyek másik színeket is.
A kupakja nagyon szuper kicsit érdes imitálja a sand hatást :)
348-as zöld lakkot 50 centért vettem :)




Kedden a neten böngészve felfedeztem ezt az új Karácsonyi kollekciót,aminek a látványa nagy izgalommal töltött el.
Ugyanis ez a kollekció 8 lakkot tartalmaz és SAND mind :)
Komolyan ennyire egy kollekciónak sem örültem még,írtam,hogy tavasszal lemaradtam a limitált sand lakkokról.Azonnal megrendeltem,életben ilyen hamar nem kaptam még meg csomagot,másnap reggel már kézhez is kaptam :)
8 szín van a  készletben,mindegyik tetszik.Alig várom,hogy kipróbáljam őket.











melyikre vagy a legjobban kíváncsi?


25 megjegyzés :

  1. Húú, de sok szépség :D Vétek lett volna lakkstopot tartani :) Engem leginkább a műszempilla érdekelne, aztán a Kiko sand lakkok...

    Kérdés: mennyi idő múlva kaptad meg a Moyou-t? Nekem is van egy elővételben és nagyon várom már...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jó vagyok fogadalmakban :D viszont lakkok terén gyenge vagyok :D
      rendeléstől számítva 1 hét alatt ideért :)

      Törlés
  2. Woow..szép kis termés! :D Az összes lakk elképesztő, kíváncsi vagyok mindegyikre! : )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi:) már csak idő kéne,de jó sok.
      kár,hogy egy nap nem 30 órából áll,de akkor gondolom nem 12 órában dolgoznék hanem 18 :D
      remélem hétvégén lesz időm a tesztekre.Már tűkön ülök :)

      Törlés
  3. *-* a szemem is könnyezik *-* Ennyi szépség, de várom már őket, hogy megmutasd!

    VálaszTörlés
  4. Uristen...ez nagyon komoly :)
    tudnék válogatni, gyönyörű az összes :))

    VálaszTörlés
  5. azt a mindenit,ez aztán nem semmi beszerzés lett! mind csodaszép. ha a matricák beválnak, írj majd róla,mert én is pont ezzel a kettővel szemeztem (a múltkor tévesen egy másikat küldtek az egyik rózsás helyett)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. fuuu nem mondod???? :( melyiket rendelted meg?
      Írtál nekik?!
      én csípem ezeket a water decals matricákat,eddig talán egy olyan van ami nem tetszett-azt még nem tettem ki a blogra- :) Remélem ezek is szépek lesznek

      Törlés
    2. ezt rendeltem http://www.bornprettystore.com/nail-water-decals-sticker-transfer-sticker-charming-fantastic-rose-pattern-y037-p-6395.html
      és helyette az Y137-et küldték, ami egyébként fent sincs a honlapot :) kérték,hogy küldjek már róla fotót :) egyébként az ilyen félhold alakú, francia manikűrhöz való volt, ami meg az én kb egy centis csontra lereszelt körmeimen nem mutat jól, de a kolléganőm boldogan átvette. Azt írták,hogy újraküldik, ingyen, és valami ajándékot is betesznek majd a következő csomagba. Majd meglátjuk. De ezt a kettőt amit megvettél tutira megrendelem én is, mert nagyon szépek, és az összesnek jó a minősége is.
      Az opi san franciscoból kipróbáltam egyébként pár minit, nem vagyok elragadva a fedéstől és a tartósságuktól :(

      Törlés
    3. hú de durva :D pont írtam,hogy egyetlen egy water decals nem tetszett eddig, és pont ez az amit linkben küldtél :D :D
      szerintem ne bánd,hogy nem ezt kaptad csináltam vele manikűrt ez a matrica szerintem borzalmas,nem tetszik,szinte egy lakkon sem mutat jól.Én pinkre csináltam meg,szerintem béna lett.Majd kiteszem a bejegyzést és meglátod.2 körmömre raktam fel szerintem bőven előg is volt....

      Törlés
    4. Akkor megnyugodtam, hogy nem maradtam le sokmindenről. Ha elküldik pótlólag a következő csomagban, akkor hajrá, de pénzt nem fogok kiadni rá.
      EGyébként amiket kinéztem, azok majdnem mind egyformák, de hiába, imádom a rózsás mintát a Depeche Mode Violator óta :)
      ezeket néztem ki:
      http://www.bornprettystore.com/nail-water-decals-sticker-transfer-sticker-elegant-rose-flower-lace-pattern-h027s006-p-6446.html (H027-ezt vetted Te is)
      http://www.bornprettystore.com/nail-water-decals-sticker-transfer-sticker-beautiful-rose-pattern-y069g027-p-6440.html (ebből mindkettővel szemeztem)
      http://www.bornprettystore.com/nail-water-decals-sticker-transfer-sticker-beautiful-flower-lace-pattern-y028g072-p-6444.html (természetesen a G072-es)
      http://www.bornprettystore.com/nail-water-decals-sticker-transfer-sticker-beautiful-rose-pattern-y053-p-6210.html
      http://www.bornprettystore.com/sheet-colored-elegant-roses-floral-vines-pattern-nail-water-decals-transfers-sticker-p-9343.html (itt meg a G124)
      szóval lesz mire költeni, ha végre jóváírja a paypal a pénzt amit utaltam rá :)

      Törlés
    5. huh nagyon jók ezek a matricák. :)
      mind tetszik ami neked is.
      hát én bornpretty oldalán ritkán költök,ha költök is 1 euro-t max.Mivel pontgyűjtés alkalmával általában 20 dollárt simán összegyűjtök egy egy alkalommal így van mit levásárolnom :)

      Törlés
  6. Ezek a dobozos Kiko lakkok gyönyörűek, lehetne ezzel kezdeni? Egyszerre az összessel? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. huuu nem igérem. Még a bond girl sandokat sem teszteltem :D
      De igyekszem.Promise...

      Törlés
  7. Minden nagyon tetszik egytől egyig.:)
    Mindig jól választasz ez nem kétséges.
    Én türelmes vagyok,amint lesz időd,mindegy milyen sorrendben,de mindre kíváncsi leszek majd.:)

    VálaszTörlés
  8. A zöld csillámos tetszik a legjobban, de mind gyönyörű!
    Volt már neked olyan, hogy a Bornprettytől nem jött meg csomagod? Október 8-án adtak fel nekek egyet, de még nem kaptam meg.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. mostanában a bornpretty csomagok késnek,általában hozzám 35 nap alatt ér ide.
      ha október 8-án rendeltél azt gondolom nem aznap adták fel.Ha viszont október 8-án adták fel(és ezt láttad a rendeléseidnél),akkor én azt mondom,hogy vagy írj nekik vagy reklamálj paypalon.

      Törlés
    2. Szia, képzeld ma kaptam meg a cuccot. Oktober 8-án lett feladva a rendelés, de a kínai pecsét október 23-ai. Na csak ennyit akartam.

      Törlés
    3. a lényeg,hogy megkaptad :) legalább nem veszett el a csomag.mostanában sokat ülnek a rendelésen :)
      köszi,hogy írtál :)

      Törlés
    4. a lényeg,hogy megkaptad :) legalább nem veszett el a csomag.mostanában sokat ülnek a rendelésen :)
      köszi,hogy írtál :)

      Törlés
  9. A KIKO készlet, awww!!!!!!!! :))))))))))))) Epekedve várom róluk a posztokat! :D
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  10. Úgy látom ez a lakkstop nem jött össze... :D

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!