2013. december 9., hétfő

Alap és fedőlakkokról-amiket használok



Tegnap este összeszedtem az alap illetve fedőlakkjaimat.
Nem is hittem volna,hogy ilyen sok van:)
Általában szinte mindig ugyanazt a kombót használom,vannak bevált darabok.



China Glaze 



Fast forward top coat az egyik kedvenc fedőlakkom.Szuper gyorsan szárad,amikor sietek egy manikűr elkészítésénél általában ezt használom.
a háromnegyede már hiányzik,legközelebb mindenképpen veszek mégegyet belőle.
Az illata nem kellemes de nem is nagyon zavaró,inkább furának mondanám.
Holo lakkok a gyorsan száradó fedőlakkokkal nem működnek.
Nálam ez 5/5pont


Strong Adhesion Base coat 
Ezt az alaplakkot is kedvelem,gyorsan szárad fényesre.
5/5 pont





Essence Fedő és alaplakkok



Nail art Protecting base coat
Ezt általában nyomdázós maninál szoktam használni.
Félmattra szárad nekem bevált,száradás nem vészes de nem is a legjobb.
4/5 pont



Nail art Sealing top coat
Az egyik leggyakrabban használt nyomdázás utáni fedőlakkom-mivel a Pupa elfogyott betankoltam belőle.
Az új verziója-átlátszó üveges- nekem annyira nem vált be mint a régi formula,ez elkeni a nyomdázott mintát.A régivel semmi gond,mivel már nem kapható így most leárazáskor vettem 4 db-ot belőle-egy lemaradt a képről:)
5/5 a régi verzió 3,5/5 az új mert elkeni gyakran a nyomdázott mintát



Nail art Peel of base coat


A híres lehúzható alaplakkot is szeretem,főleg amikor csillámos lakkot használok.
Fehér alaplakk ami egy idő után színtelenné válik.
4/5 csak azért mert ritkán használom




Better than gel nails base és fedőlakk



Ezekről én egy jó ideig tudomást sem vettem,aztán Erika javasolta,hogy próbáljam ki a fedőlakkot mert tényleg szuper.
Valójában erről a lakkról én lemaradtam,otthon már nem volt kapható amikor szóbajött,itt találtam 2 db-ot.Most már bánom,hogy eddig nem érdekelt ez a lakk,mert tényleg szuper,nem értem miért vonták ki a forgalomból!

A fedőlakk nagyon bejön,szuper gyorsan szárad!! nem kapja össze az alaplakkot!
Viszont nekem a base lakkja nem tetszik.Borzalmasan ragacsos nyúlik és nem tapad rendesen.
Az alaplakk nálam 2/5 pont
a fedőlakk 5/5 pont

Nfu-Oh Aqua base

Ezt a lakkot holo lakkok alá használom.
Érdekes vizes jellegű base lakk,ami szerintem nem szárad meg 100%,kicsit nedves hatása marad a körmön.
5/5 pont


A and A top coat 

egy elfelejtett fedőlakk,elvileg a holo lakkra volt jó,sajnos nálam megadta magát
Nem tudok mit kezdeni vele,nyúlós és sűrű let,ezen már a lakkhigító sem segít.
Viszont nagyon szuper nem nyomja el a holo lakk fényét
5/5 pont és biztos újraveszem


Opi alap és fedőlakkok

Natural nail base coat
Szuper minőség,imádom,egyik kedvenc alaplakkom.
Gyorsan szárad tartós,fényesre szárad.
5/5 pont


Design Serie Top coat
Ez egy kicsit drágább verziója az Opi fedőlakkoknak.
Mivel ez DS fedőlakk,ezért ritkán használom,viszont nagyon szuper.
5/5 pont

Rapid dry top coat
Gyorsan száradó mini lakk,nagyon szuper amikor elfogy biztos megveszem nagyban.
5/5pont

Chip Skip
Természetes köröm alapozó
Egy egy folyadék ami olyan módon befolyásolja a köröm ph értékét,hogy egy védőréteget képez a saját természetes köröm és az alaplakk között.
Így a lakk sokkal tartósabb lesz
5/5 pont


Shaka fedőlakk

Ezt a lakkot csak itthoni manikűrre használom.Olcsó,ez fontos szempont,nem rossz gyorsan is szárad,viszont mindennapos viselésre nem igazán tartós.
4/5 pont



Konad Top coat

Kedvenc nyomdázáshoz használt feőlakkom.
Sokkal tartósabb mint az Essence,nem keni el a nyomdázást,gyorsan szárad és tartós..!

5/5 pont


Orly Bonder

Imádom ezt az alaplakkot.
Félmattra szárad gyorsan,tartós nem fogja be a körmöt.
Imádom az Orly-t gondolkoztam más fedő illetve alaplakkján!Olvastam,hogy van szupergyorsan száradó fedőlakkja amit szívesen kipróbálnék.
5/5pont



Pupa
Alaplakk körömnövekedést elősegítő(zöld)


Nagyon jó ez az alaplakk,gyors körömnövekedést nem vettem észre,viszont tényleg szuper módon tapad a körömhöz.
Fényesre szárad
5/5 pont

Körömsárgulást megelőző alaplakk

Félmattra száradó lakk tényleg működik,van pár lakkom amik megfogták a körmöm.Ezzel az alaplakkal elkerültem.
5/5 pont



Crytsal nails Defender fast dry top coat

Ezt a fedőlakkot nagyon ritkán használom,azért is mert a sötét lakkok színét megváltoztatja.
3/5 pont

Seche vite

Ugyebár ez az egyik sokak által keresett szuper kis fedőlakk.
Tényleg nagyon jó,gyorsan kőkeményre szárad,viszont sajnos az üveg felénél hajlamos a sűrűsödésre.
nálam ez a lakk 4,5/5 pont azért mert sűrűsödésre hajlamos


SinfulColors-feltöltve december 10-én



Ebből a fedőlakkot is szívesen megvenném,az alaplakk eddig jól bírja.
Fényesre és gyorsan szárad.
5/5 pont

Essie,Opi,Orly-vannak kiszemelt darabok amiket szívesen kipróbálnék.Most az Orly az ami nagyon érdekel,legközelebbi hazautazásomkor biztos veszek pár Orly-t.

Nálam ami nagy favorit (MOST) az a China glaze alap és fedőlakkja,az Orly-Bonder,és az Opi.


kedvenc alap és fedőlakkod?



8 megjegyzés :

  1. En az orok elegedetlen kategoriaba tartozom ipyen temaban,mert minden alap- es fexolakkomnak van valami hianyossaga.
    Alaplakknak harom lakkot hasznalok:Orly Nail Defense: fenyesre yzarad,vidzonag gyorsan,de a kis uveg is a felenel nyulosra es ragacsosra szaradt be,amin a Seche Restore sem nagyon tud segitsni.Ennek ellenere retegesen toredezo kormokre valami meses,szinte teljesen elmulasztotta a problemat,es kemenyebb is lett a kormom tole.
    Opi Nail Envy (classic): semmi extra,tobbet vartam tole,de lehet,hogy kra szeruen kene hasznalni.
    Opi Nail Envy Matte:gyorsan szarad,de csak ket retegben vedi a kormom az elszinezodestol.A lakkok viszont tartosabbak vele.
    Fedolakknak a Seche Vite a kiraly szaradasban,nem maszatol,de zsugoritja a lakkokat piszkosul.
    Az Opi RapiDry maszatolt es 3 helyett 6-8 perc a szaradasa.
    Essence quick dry top coat:felejtos,buborekos,felmar minden lakkot,azt is ami mar szaraz volt.Meg glitter foodnak sem jo (feltolteni vele mondjuk egy ls lakkot)
    Allitolag a Glisten&Glow HK Girl top coat a tuti (indie lakk)de draga a postakoltseg miatt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. utánanézek ennek az indie lakknak.kíváncsi vagyok mit irnak róla!köszi:)
      nekem a seche vite nem okozozz gondot-azt leszámítva,hogy felénél sűrű lesz. :)

      Törlés
  2. Alaplakknak most egy Miss Sporty terméket használok - a géllakkra nem kell tuti alaplakk, mert azon minden tartós, inkább csak védő szerepe van, mióta egy Lora lakk teljesen befogta a géllakkomat.
    Fedőlakkom kettő van jelenleg: a Seche Vite lakkot nagyon szeretem, bár még csak 2 hónapja használom, kb annyi van benne, mint Neked a képen - kicsit tartok ettől a besűrűsödéstől...
    Valamint a Crystal Nails UV fényre kötő lakkját használom még, ez is gyorsan szárít, de nem szeretem benne, hogy nem ad olyan szép fényt a manikűrnek, mint a SV.
    A China Glaze lakkok igazán ígéretesen hangzanak, ha besűrűsödik a SV, akkor kipróbálom ezeket (vagy ahogy magam ismerem, lehet hogy még előbb is :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem ez a második üveg seche vite. remélem ez tovább tart mint az első.
      CN uv-s érdekel,amikor hazamegyek kipróbálom:)

      Törlés
  3. Nekem alapból eddig a Rimmel nail nurse formaldehides jött be a legjobban, mert jól megerőstette a körmeimet, tartós is volt és az elszíneződéstől is védett, de ugye a formaldehid... így most a márka egy másik nail nurse-ös alapját próbálom ki. De nekem az essence 24/7 alapja is tökéletes volt, csak nem volt annyira tartós mint a rimmel. De hát a formaldehid tartósít vagy nem? :D

    Fedőből BTGN a zöld címkés. És szerintem nem vonták ki, mert ezt az egfélét teljes áron látom mindig a rossmannban. de a NYC top dry mianeve lakkja is teljesen oké A Seche vite-et most fogom kipróbálni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a zöld cimkést nem vonták ki,ezt amit a képen látsz sajnos igen.
      a 24/7 is szuper sokáig azt használtam.de nem vettem újra!
      viszont a rimmel rényleg jó.nekem abból körömerősítőm van az nagyon fain:)

      Törlés
  4. Épp alap-és fedőlakkot keresek (alap: hogy egyenletesebb legyen, fedő: hogy gyorsabban száradjon), nagyon jól jött ez a poszt, köszi! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ennek örülök :) köszi,hogy írtál:)

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!