2013. december 8., vasárnap

China Glaze-Cowgirl up


Ma egy szuper bíbor lakkot hoztam.Talán még anno ez volt az első china glaze lakk amit megvettem.
Imádom ezt a színt intenzív,illik hozzám.
Gyorsan szárad,ecsete keskeny,ügyeskedve szépen lehet lakkozni vele.
Fedőlakkal látszik,hogy kicsit csillámos ez a szín,nagyon tetszik,viszont magamon csak alkalmilag.
Így ünnepek közeledtével szívesen használom,akár önmagában is.




Felkenve 2 rétegben használtam.





Fedőlakkal



Nyomdázva








Felhasznált lakkok és kellékek


China Glaze-Base coat
China Glaze-Cowgirl up 2 rétegben
Konad pink és lila lakk
Seche vite fedőlakk
Bundle monster-BM-201




kedveled a bíbor lakkokat?








10 megjegyzés :

  1. Nagyon szeretem az ilyen színeket, ez is nagyon szép :)

    VálaszTörlés
  2. Írtál már bejegyzést a CG alaplakkról?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem emlékszem :D miért mi lenne a kérdésed?

      Törlés
    2. már megírtad a mai bejegyzésben :) köszi

      Törlés
  3. Oh ez csodás! *.* Bár szokás szerint nekem minta nélkül tetszik jobban. :P

    VálaszTörlés
  4. Ez a szín nekem is megvan és nagyon tetszik, gyönyörűszép őszi szín :-)

    VálaszTörlés
  5. Na ez a másik kedvenc színem az ilyen intenzív bíboros lakk.:D
    Nagyon jól áll neked ez a szín!

    VálaszTörlés
  6. De szép színe van! És nyomdázva is nagyon tetszik!

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!