2013. december 28., szombat

Color club-968 Muse-ical plusz macik


Sziasztok



Szürke lakk vásárlásnál sokat gondolkoztam,melyik márka lakkja legyen,végülis a Color club lakkját választottam.
Akciós is volt,egy burgundival együtt vettem meg,elsőre ez csalódás volt,nem tudom miért nem tetszett.Nem is akartam írni erről a lakkról,aztán kicsit haragudtam magamra,hogy miért nem tetszik ez a lakk?..akkor újra felkentem.
2012 őszi kollekció darabja volt a Muse-ical,színe tényleg érdekes,nem az a finom szürke,inkább egy sötétebb tónus.



Már egy rétegben is fed,viszont nekem kicsit csíkosnak tűnt,egy második réteg is rákerült.







Aztán gondoltam egyet,és kis macikat pingáltam a körmeimre.
Nekem tetszenek a macis körmök,főleg amikor szabad kézzel készültek.








Összességében tetszik ez  a szürke lakk,díszítéssel nekem egy fokkal jobban bejön,simán nem hiszem,hogy minden nep hordanám.
Nekem ez a szürke árnyalat csak és kizárólag valami csillámos fedőlakkal tetszik.



Felhasznált lakkok és kellékek

China Glaze-Base coat
Color club-968 Muse-ical 2 rétegben
Akril festékek: szürke,fehér és fekete
CN ecsetek
Pupa Top coat




kedveled a szürke lakkokat?

30 megjegyzés :

  1. Nagyon nagyon tetszik, szerintem gyakrabban alkothatnál szabad kézzel, irtó jó lett, sokkal inkább megkapó (szerintem), mint a nyomdázás :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :)
      igen tudom,sajnos egy hátránya van,hogy időigényesebb :D Nekem sajnos időből mostanában kevés van.De igyekszem jövőre.I promise :)

      Törlés
  2. Imádom ezt a macis matricát! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. bár matrica lenne :D akkor kevesebb időt vett volna el a vasárnapomból :D

      Törlés
  3. Nagyon jó kis szín, a macikkal pedig tökéletes :)

    VálaszTörlés
  4. Nekem nagyon tetszik a lakk! Egy kicsit mintha kékes lenne, de lehet csak a gépem miatt. Mindegy, akkor is tetszik. A macik pedig szuperül feldobják, és tök jó, hogy azok is szürkék! Szóval nagyon szuper lett ez a manikűr! :)

    VálaszTörlés
  5. A szürke egyáltalán nem jön be, de ezek a macik ennivalóak :)

    VálaszTörlés
  6. Ez mennyire kreatív és szép lett! :D
    Nagyon tetszik!
    Baromira ügyes vagy,kár,hogy tényleg nincs sok időd,mert mindig olyan szépek a kézzel festett körmeid!:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi:)
      hát néha időm van kedvem nincs :D remélem tavasszal jobb és több kedvem lesz,utálom a telet...betudom ennek :D

      Törlés
  7. Én is látok rajta némi kékes beütést mint Lexa, nagyon kis huncut és jól összerakott lakkocska :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. lehet a lámpa miatt van.Tesztelnem kell természetes fényben

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!