2013. december 16., hétfő

Egyszerű manikűr



Ma egy másik Essence Crystalliced lakkot hoztam.
Szürke csillogós lakk,eddig csak a polcon várta,hogy használjam.Aztán idén a sok kihívás és a sok manikűrözés meghozta hozzá a kedvem.


Ice eyes baby 2 rétegben jól fed,mikrocsillám fellehető benne,mint a másik lakkban,nekem ez az árnyalat jobban tetszik,mint  amásik társa:)


Önmagában csak a lakkot felkenve nem fotóztam le-nem tudom miért-,viszont erre jött még a Crystalliced csillám és pár water decals.
Az összhang nagyon Karácsonyi nekem tetszik,lehet ezt a manikűrt fogom viselni majd 25-én.










Felhasznált lakkok és kellékek

China Glaze-Base coat
Essence-Crystalliced-04 Ice eyes baby 2 rétegben
Essence-Crystalliced csillám
Lapos legyezőecset




Kedveled a szürkés lakkokat?


14 megjegyzés :

  1. Gyönyörű lett! :) Mint egy havas táj, nagyon tetszik! :) A sok piros és arany után felüdülés!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi:) örülök,hogy tetszik:)
      már nekem is kicsit sok a piros illetve az arany kombó,én szívesen csinálnék neon pinkre karis mintát de azt hiszem szó érné a ház elejét :D

      Törlés
    2. Attól függetlenül most is aranyban pompáznak a körmeim! :D

      Törlés
    3. :D
      nekem piros :) de belefér :D

      Törlés
  2. hű, nagyon szép így feldíszítve :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi:) örülök,hogy neked is tetszik:)

      Törlés
  3. Tisztára, mint a mesékben. A Narnia krónikái jutott róla eszembe :)

    VálaszTörlés
  4. Egyik legszebb karácsonyi mani amit eddig láttam *_*

    VálaszTörlés
  5. Cuki-muki hóemberkék.:D
    Nagyon tetszik,tényleg jó,hogy szolidabb,nem olyan piros arany áradatos.:)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!