2013. december 27., péntek

Essence-05 Sneezy


Sziasztok


Nem tudom,ti hogy vagytok vele,én nem mindig szeretem a barna lakkokat magamon.Van akinek ez a szín,nem köszönöm,van akinek a kedvence,és van olyan mint én,aki néha-néha szereti csak felkenni.
Nos ez a lakk,pont az a lakk,ami szép kis csoki szín,viszont néha!!! magamon nagyon de nagyon nem tetszik.
Szerintem ha nem lennének benne csillámok,abszolút nem tetszene.


2 rétegben szuperül fed,tartóssága nem rossz,de lehetne jobb is.





Nyomdázva sokkal jobban tetszik mint simán felkenve.
Ez a minta nálam abszolút favorit,olyan mintha watermarble lenne.
Kleancolor Sandstone lakkja jó nyomdázni,egy metálos világosbarna lakk.Szerintem ez a tökéletes páros!










Felhasznált lakkok és kellékek


China Glaze-Base coat
Essence-Sneezy 2 rétegben
Kleancolor-42 Sandstone nyomdázásra
Bm-320 paletta mintája
Pupa Top coat





kedveled a barna lakkokat?


4 megjegyzés :

  1. Én is így vagyok a barna lakkokkal mint te :)
    Nyomdázva nagyon jó és tényleg olyan mint ha watermarble lenne :)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem önmagában is szép ez a lakk,de tény,hogy a nyomda nagyon jót tett neki..:)
    Tényleg olyan mint a watermarble.:D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon cseles ez a nyomda! :D Esetleg feketével is el tudnám képzelni ezt a barnát ezzel a mintával. :D

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!