2013. december 20., péntek

Karácsonyi Kihívás-Karácsonyi édesség


Sziasztok lányok

Mai manikűrös téma okozta a legnagyobb fejfájást, ezen a héten nagyon inaktív vagyok,valami féleletesen fáradt legszívesebben egész nap aludnék.Ilyenkor semmi képzeleterőm,viszont muszáj dolgoznom...és koncentrálnom is kell.
Nem tudom mi van velem,nagyon ritkán panaszkodom,hogy fáradt lennék,de most semmi lélekjelenlétem.

Szóval a mai téma a karácsonyi édesség lenne,semmi ötletem nem volt :D
Elképzelésem annyi,hogy piros és fehér lakkokat akartam használni-illetve ezeket használtam-,erre egy hálóval szerettem volna mintát felvinni-ugye egy szivacs segítségével- hát nem is tudom,érdekes lett az egész,majd nyomdázni is akartam.
Mivel már a hálós résznél láttam,hogy oh ma nem fog ez összejönni,így észrevehető,hogy szinte édesség nincs is a körmeimen.
A piros lakkból is rózsaszín lett,mert szivaccsal vittem fel a piros-fehér kombót.








Én az egészet kicsit összecsapottnak érzem,mint régen a suliban-ülj le egyes. :D


Felhasznált lakkok

SinfulColors Base coat
SinfulColors Snow me white 2 rétegben
Essence-Oktoberfest-04 Bussal
Háló
Sminkszivacs
Cheeky Ch 06-os paletta
Konad fekete pink zöld nyomdás lakk



neked hogy tetszik?

20 megjegyzés :

  1. Ú szerintem nagyon cuki lett,főleg a kisujjad tetszik! :D

    VálaszTörlés
  2. De jó lett ez a manikűr nagyon tetszik!! :P :D

    VálaszTörlés
  3. Nem tudom, miért mondod, nekem nagyon bejön! :D
    1: ott a cukorka édességnek, tematika pipa.
    2: pont az tetszik benne a legjobban, hogy nem kínosan megkomponált az egész...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi,nagyon kedves vagy:)
      néha már teljesen maximalista vagyok a blogon :) lehet nem kéne,de ilyen a természetem :)

      Törlés
  4. Szerintem is nagyon cuki lett,tetszenek a kis cukorkák!:)
    Nem kell mindig ennyire maximalistának lenni..mondom én aki szintén görcsölök,ha nem úgy alakul valami,mint szerettem volna..:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. várj,én nem görcsölök,csak azt írtam,hogy szeretem azért a szép dolgokat.
      az,hogy maxumalista vagyok...most ez nem egy hátrány.sőt! ez egy pozitív dolog.

      Törlés
  5. Nem is igaz.Nagyon tetszik! :)
    Főleg a nagyujjad és a pici :)

    VálaszTörlés
  6. Szerintem aranyos lett. :) Nekem tetszik. :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon vidám lett, nekem tetszik, a minták is :) Egyáltalán nem összecsapott.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök,hogy tetszik.
      összecsapott manikűrnek nem sok értelme van,szóval ilyet semmikor sem szeretnék feltölteni :)

      Törlés
  8. Hát ez irtó cuki lett! :D Nagyon jól kombináltad a mintákat és a színeket. :3

    VálaszTörlés
  9. Szerencsére most tömtem meg magam csokival, így nem kívánom az édességet a manid hatására ami, ennivaló lett :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!