2013. december 6., péntek

Karácsonyi kihívás-Mikulás és segédjei


Mai kihívás kicsit fejtörő volt nekem,úgyanis szuper öteltem van,időm nincs.Egész héten nem jutott időm megcsinálni azt,amit szerettem volna,így egy egyszerű Mikulásos manit csináltam.
Nyomdázáshoz sokkal kevesebb idő kell mint a szabadkezes technikához....

Zöld alaplakkot használtam,ami az Aden 172 zöld lakkja-tisztára olyan mint a Zoya Holly- kis csillogást a SinculColors-Call you later lakkja adta,egy pink Konad lakkot használtam a nyomdázáshoz -amit én kevertem ki-és egy Bornprettystore nyomdapalettát.














neked hogy tetszik?





20 megjegyzés :

  1. Cuki lett! Szerintem akár még nyomda nélkül is tökéletes lett volna. :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ó köszi!
      ma a Mikutól kicsit több időt kéretm :D

      Törlés
  2. szerintem is szép simán. nekem ez a nyomdapaletta még mindig nem érkezett meg. kereken két hónapja várom a csomagomat tőlük, de azt írták, ne türelmetlenkedjek.. pff :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ilyenkor azt tudom tanácsolni,amikor nem érkezik meg egy csomagod-igaz drasztikus de legalább hatásos módja-hogy reklamálsz paypalon.
      igy visszakapod a rendelésed árát.

      Törlés
  3. De szép :) Különösen a gyűrűsujjad tetszik :)

    VálaszTörlés
  4. Tök jó az alap is és a nyomdázás is! A gyűrűsujjad a kedvencem!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi szépen:) örülök,hogy tetszik Neked is:)

      Törlés
  5. Gyönyörű ez a zöld, de ezt már múltkor meg is tárgyaltuk :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép ez a zöld lakk, annyira imádom a zöldet... minden évszakban megunhatatlan :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép lett!
    Tetszik,hogy zöld alapon fehér a nyomda minta!:)
    Nagyon hangulatos.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. őőőő rózsaszín.de neked elnézem mert hát késő van :D

      Törlés
    2. hehe, bocsi :)
      Látszik,hogy nem olvasok csak írok :D
      Szóval,hangulatos a zöld lakkon a pink nyomda :D

      Törlés
  8. Nagyon tetszik az alap! :)) Szép

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!