2013. december 10., kedd

Karácsonyi körömkihívás-Karácsonyi színek


Mai téma a Karácsonyi színek.
Nekem általában a Karácsonyról a piros szín jut az eszembe,viszont most jelen manikűrnél 3 színt alkalmaztam.
A zöld arany és piros kombó nagyon összhangban van,viszont aranyból keveset használtam.
Pár pont erejéig bőven elég volt,nem akartam,hogy a manikűr túl giccses legyen.
Egy fékör ívet csináltam mindegyik körmömre-más-más színekkel-majd felkerültek az arany pontok.
Nekem tetszik ez a manikűr,igaz a képeken látszik,hogy a piros lakkal nem lehetett szépen egyenletesen dolgozni,így ha újra csinálnám,másik piros lakkot használnék:)





Felhasznált lakkok és kellékek

China Glaze-Base coat
Zoya-Holly
Pupa-China doll kollekció-620-Lucky red
Barry M-Foil effect gold
Cheeky pontozó




neked tetszenek az ilyen manikűrök?




36 megjegyzés :

  1. Ez nagyon szép :) Nagyon passzolnak egymáshoz a színek, ez így pont tökéletes :)

    VálaszTörlés
  2. Hát ez csodaszép lett, és nagyon elegánsan mutat a körmeiden :-)

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű lett, a tiéd a kedvencem. :)

    VálaszTörlés
  4. Ez nagyon szep! Pont tegnap adtam le az elso Naillandes rendelesem es ez a Barry M lakk is kozte van,alig varom,hogy itt legyen.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jó neked :D alig várom,hogy hazamenjek és bevásároljak :D

      Törlés
  5. Meseszép, igazi ünnepi köröm! :)))
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  6. Nekem is nagyon tetszik, annyira szép lett, az a piros...vagy 5 percig bámultam a monitort:D A végén még megszeretem a piros lakkokat miattad :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én ebben az időben kedvelem csak a piros lakkokat. Érdekes,mert nem szoktam a színeket semmihez sem kötni.

      Törlés
  7. Húúúú, gyönyörű lett, csodás lakkok, csodás színek, tökéletes!!

    VálaszTörlés
  8. oo de gyönyörűségesen szépséges lett, annyira imádom, nem tudok vele betelni :) <3

    VálaszTörlés
  9. nagyon csini :)
    http://underthespellofbeauty.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  10. Fütty, fütty :D Nekem bejön nagyon

    VálaszTörlés
  11. Gyönyörű és elegáns, nagyon szép a kivitelezés!

    VálaszTörlés
  12. Gyönyörű lett! :D
    Igazi karácsonyi mani!
    Nagyon tetszik a minta és a színek is!

    VálaszTörlés
  13. Nagyon szép lett! Igazi karácsony piros és karácsony zöld. :3 Én is pont ezt a három színt használtam. :D

    VálaszTörlés
  14. Bellissima! Super natalizia :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!