2013. december 17., kedd

Karácsonyi Körömkihívás-Karácsonyi meglepetés

Kihívás mai manikűrje a Karácsonyi meglepetés......ha összejött volna amit valójában szerettem volna,lettem volna igazán boldog :D
Egy nagyon szép lakkot használtam,ami hajaz egy China glaze lakkra,ez az árnyalat nekem nagyon tetszik,elegáns.
SinfulColors Fig egy mesés lila lakk,ezer mikrocsillámmal.

Felkenve 2 rétegben szuperül fed,erre kigondoltam egy Karis meglepetés manit-de nem jött össze :D




És a végeredmény.Újrakentem az egészet,ritkán baltázok el egy-egy manikűrt,hát ezt sikerült :)











Felhasznált lakkok


SinfulColors Base coat
SinfulColors-Fig
Nail art pen szürke
Essence-Lily bloom 3 réteg
Bundle monster Bm-317


a többiek munkái:




20 megjegyzés :

  1. A te masnid legalább szép lett :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szuper lett, különösen a lilával való párositás tetszik nagyon :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik, jól áll neked ez a fajta manikűr :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi:) szerintem sem rossz, lehet többször kéne ilyet csinálnom:)

      Törlés
  4. Tényleg gyönyörű ez a lila lakk!
    Nagyon jó kis manikűr lett!:)

    VálaszTörlés
  5. Végre francia, imádom, el vagyok ájulva :D
    gyönyörű ez a lila szín, és a franciával még szebb:)))

    VálaszTörlés
  6. Olyan szuperül nyomdázol nekem még mindig nem megy hol a fele sikerül hol elnyomódik, igaz essence nyomdázóm van, de szerintem velem van baj!
    Na a lényeg gyönyörű manit alkottál és irigyellek hogy szépen nyomdázol!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szépséges ez a lila! :))

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!