2013. december 13., péntek

Karácsonyi Körömkívás-Karácsonyi díszítés


Mai kihívás újabb gyöngyszemét hoztam.
Karácsonyi díszítésre ezer és egy tökre jó ötletem volt,sajnos ezen a héten nem futotta erre a manira az idömből.
Az Essence Crystalliced kollekció lakkját használtam alapnak,ami a 03-as Iced age reloaded.
Vásároláskor ez a lakk nem volt nagy kedvencen,nekem kicsit tompának tűnt,vagy tűnik,viszont felkenve pár díszítéssel nagyon szuper manit lehet vele csinálni.
3 rétegben fed,szürkésbarnásbarnás csillámos árnyalat.






Erre csináltam egy szuper színátmenetet,majd nyomdáztam rá.












Felhasznált lakkok és kellékek


China Glaze Base coat
Essence Crystalliced-03 Iced age reloaded 3 réteg
Orly-Coffee greak
China glaze-Ingrid
sminkszivacs
Konad lakkok:pink fehér bordó
Konad top coat
Bundle monster BM-318,Bm-H03,Pueen 21



neked tetszik ez a manikűr?





31 megjegyzés :

  1. Ez aranyos lett, szép a szín, nagyok jók a minták :)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem jó lett - ahhoz képest, hogy nem volt rá időd pedig főleg! :-)
    Tetszik ez az alaplakk, szép színe van, bár önmagában tényleg kicsit unalmas, de ha feldobod valamivel, akkor alanak tökéletes.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. általában előre dolgozok,hétköznep este későn érek haza,és már nem mindig van kedvem lakkozni :) tegnap este volt ötletem,aztán gondoltam 23kor nem állok neki lakkozni :D

      Törlés
  3. hú de szép ez az alapszín, meg az átmenet meg a minták is cukik. egy szóval: tökéletes. :)

    VálaszTörlés
  4. az alapszín engem is nagyon megfogott felkenve, az üvegből kiindulva nem is gondoltam volna, hogy ilyen szép, na meg a végeredmény is nagyon jó :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi:) hát üvegben ez a lakk nem nagy durr,de felkenve tényleg nagyon szép.Hangulatos téies.Jó volt ez a kollekció,kár,hogy a többi lakkot nem vettem meg-csak 2-t.

      Törlés
  5. Oh....*-* tökéletes, az átmenetet külön kiemelném! *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi:) pedig nem mindig sikerül jól :D

      Törlés
  6. Nagyon szép lett, már simán csak az ombre is gyönyörű volt. :)

    VálaszTörlés
  7. Szuper jó lett! Nagyon feldobja a nyomdázás!! Irtó aranyosak a minták!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :) nekem a hóemberes a kedvencem :D olyan cuki a szivecskékkel :)

      Törlés
  8. Ez valami eszméletlenül gyönyörű lett *w* nekem a lakk magában is tetszik, színátmeteben is nagyon szuper, a mintával meg... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi:) nagyon aranyos vagy :) és persze örülök,hogy neked is tetszik:)

      Törlés
  9. Nagyon jó lett :) Az egyik körmömre én is hóembert készítettem :
    http://mazsolavilag.blogspot.hu/2013/12/karacsonyi-koromkihivas-2013-karacsonyi_13.html

    VálaszTörlés
  10. Jujj de szép ez az essence lakk, átmenettel, nyomdával pedig mégjobban tetszik:)

    VálaszTörlés
  11. Tetszik ez az Essence lakk, az átmenettel pedig egyenesen imádom! :D A nyomdázás szokás szerint ötletes és cuki :)

    VálaszTörlés
  12. köszi:)
    most már remélem lesz időm valami szabadkezes manira :)

    VálaszTörlés
  13. Nagyon szép lett az átmenet!
    A minták pedig nagyon cukik rajta.:D

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!