2013. december 5., csütörtök

Kihívás-10.Geometric



Kihívás következő állomás a Geometric.
Nálam ennél a maninál inkább a háromszög-középen -kapott nagy hangsúlyt.
Alaplakknak a Barry M-Foil gold lakkját használtam,erre jöttek a díszítőszalagok,majd a Zoya-Storm.

Nekem személy szerint tetszenek az ilyen manikűrök,de mivel maximaálista vagyok jobbat is tudtam volna :D










Felhasznált lakkok


China glaze-Base coat
Barry M-Foli gold egy rétegben
Zoya-Storm egy rétegben
Díszítőszalag
China Glaze-Top coat


neked tetszenek a geometrikus manikűrök?


13 megjegyzés :

  1. Huha ez nagyon jól néz ki! Nagyon szép színe van annak a Barry M lakknak *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi:)
      bevallom magamon ez a gold lakk nem tetszik-alapból nem szeretem az arany lakkokat-....ok ok sand-ban igen :D
      ez a lakk szuper nyomdázni is-ezért vettem meg elsősorban :)

      Törlés
  2. Nagyon szép lett, a zoyával csodásan néz ki :)

    VálaszTörlés
  3. Szép lett. :) Kapásból a The Great Gatsby ugrott be róla. :)

    VálaszTörlés
  4. Ez jó lett, tetszik az arany-fekete párosítás.Elegáns :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jól mutat! Nekem is a The Great Gatsby jutott róla eszembe :D

    VálaszTörlés
  6. Lehet tudat alatt volt rám hatással:-D pont most néztem meg a filmet:-D

    VálaszTörlés
  7. Úristen de gyönyörű, perfekt!!! Ez az egész összeállítás meg a két lakk együtt, meg egyébként külön-külön is, szemkápráztató...! :)

    VálaszTörlés
  8. Vááá, tisztára űrgammás, imádom, imádom! :)))
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  9. Az aranyért én sem vagyok oda, de díszíteni nagyon jó vele, szép lett!

    VálaszTörlés
  10. Uhh ez nagyon jó lett, annyira tetszik :)

    VálaszTörlés
  11. Nagyon jó lett!
    Nekem külön tetszik,hogy az alaplakk nem sima fekete. :-)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!