2013. december 18., szerda

Kiko-Sugar mat 458-Anthracite



Karácsonyi Kiko Sugar mat kollekció egyik lakkját hoztam mára.
Elvileg azt terveztem,hogy egyben mutatom be a lakkokat,eddig 2-t próbáltam ki,szóval egyesével előbb jutok a végére :)
Talán ez volt az első ami nagyon tetszett ebből a kollekcióból,meglepően jók ezek a lakkok.
Egy rétegben is fedett,a színe nekem nagyon tetszik,mert grafitszürke,nem az a teljesen fekete megszórva csillámokkal.









Fedőlakkal gyűrűs illetve kisujjon.




Felhasznált lakkok
China Glaze Base coat
Kiko Sugar mat Anthracite 2 rétegben



kedveled az ilyen sand lakkokat?

16 megjegyzés :

  1. Aztamindenségit! Gyönyörű O.O

    VálaszTörlés
  2. Én imádom a sand lakkokat, még mindig nem tudtam megunni őket, ez is csodálatos!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. á szerintem nem lehet megunni :) imádom én is a sand lakkokat :)

      Törlés
  3. Imádom ezt a textúrát, de eez most fedőlakkal sokkal jobban tetszik :O Csodaszép mondjuk anélkül is...:D

    VálaszTörlés
  4. nem tudom miért, de nekem a friss aszfaltos út jutott róla eszembe. de egyébként nagyon szép. :3

    VálaszTörlés
  5. Válaszok
    1. szinte éreztem,hogy neked tetszeni fog :)

      Törlés
  6. Fedőlakkal galaxisos körmökké lépnek elő az aszfaltcsíkok :DDD
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  7. Nekem nagyon tetszik!
    Fedőlakkal nagyon érdekes,olyan mintha be lenne építve alá a sandos lakk.:D

    VálaszTörlés
  8. Na ez szerintem fedőlakkal sokkal különlegesebb :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!