2013. december 1., vasárnap

Kiko Sugar mat 635 Wisteria

Aki rendszeresen olvas tudja,eddig nem igazán volt Kiko lakk a blogon.Azért sem mert nem igazán kedveltem ezt a márkát,a lakkok rajtam nem igazán voltak tartósak.

Aztán utánaolvasva láttam,idén tavasszal mennyi szép sand lakkja volt a Kiko-nak,és bántam,hogy nem adtam neki még egy esélyt.
Outletben járva-ahol van Kiko- bementem és ez az egyetlen szín volt,1 euro-ért,megvettem,gondoltam egy próbát megér.
Bevallom nem csalódtam,sőt!!!

Wisteria egy kellemes halvány lilás árnyalat,szuper gyors volt a száradása,már egy rétegben szépen fedett.
A legjobban ami úgymond tetszett a lakkban,hogy érdes a kupakja,pont olyan,amilyen a lakk lesz:)










Felhasznált lakkok


Orly-Bonder
Kiko Sugar mat-635 Wisteria két rétegben




neked tetszik ez a sand lakk?





13 megjegyzés :

  1. Nagyon kis cukker levendulalila-beütésű, a felszínéről pedig a kókuszreszelék jutott eszembe, nem tudom miért, nincsenek is benne szálacskák :P
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  2. Igazi fagyos kék. Elképesztő :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ez inkább lila mint kék.De először nekem is annak tűnt:)

      Törlés
  3. Első ránézésre nem tetszett, de ahogy tekertem lefelé és egyre több képet láttam annál inkább megtetszett :D Nekem még nem volt Kiko lakkom, ideje lenne beújítani párat.

    VálaszTörlés
  4. de tetszik ez a lakk. a hóesés jut rögtön eszembe róla. *-*

    VálaszTörlés
  5. Nekem tetszik. Nem más mint a többi Sand lakk tapintásra?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de valamivel másabb.Ez full matt-tehát nincsenek glitterek benne-így kevésbé karcol:)

      Törlés
  6. Nagyon szép a színe, a felületről pedig a házak vakolata ugrik be :-)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!