2013. december 9., hétfő

ManiCute-Jégvilág


Ismét eljött a ManiCute kihívás napja,ma a jégvilág került előtérbe.
Alaplakknak egy piros lakkot használtam,egyben kíváncsi voltam erre,mivel nemrég az egyik újsághoz itt nálunk,Layla lakkot adtak ajándékba,a 3 szín közül most a pirosat teszteletem.
Valami félelmetesen jó ez a lakk,igaz a piros 3 rétegben fed,de pillanatok alatt megszáradt.Nem túlzok,tényleg pillanatok alatt kőkeményre száradt a 3 réteg.


Krémes,szépen terül,és valóban gél finishe van.
Egyszóval nagyon tetszik.
Erre nyomdáztam-hát milyen meglepő :D
Hópelyhek nagyon illenek a piros lakkohoz,plusz holo verzióban méginkább érvényesülnek.










Felhasznált lakkok
China Glaze Base coat
Layla Piros gel effect
Bundle monster Bm-H02
kevert pupa holo lakk



neked tetszik ez a manikűr?



20 megjegyzés :

  1. *-* Szóhoz se jutok már :D Nagyon nehéz úgy dicsérni a manid, hogy ne ismételjem magam, szóval, no..fantasztikus :)

    VálaszTörlés
  2. De jó ez a piros, meg az ezüst hópihék. :3

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett....jó ez a lemez :)

    VálaszTörlés
  4. Izgalmas kontrasztot alkot a tüzes vörös és a fagyos jégkristály :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép és nagyon karácsonyi!

    VálaszTörlés
  6. Húú,gyönyörű lett *.* A lakknak pedig csodás színe van,nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem is szép ez a lakk.főleg egy euroért nem is rossz:)

      Törlés
  7. Fuhúúú gyönyörű lett! :)
    A holos csillagok nagyon jól mutatnak a piros lakkon! SZUPER lett :D

    VálaszTörlés
  8. először azt hittem, nem fog tetszeni, mert piros, de a hópelyhekkel nagyon téli lett :) Karácsonyi hóesés :)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szep !! Igazi vervörös szin

    VálaszTörlés
  10. Nagyon szép ez a szín!
    Bár először meglepődtem, hogyhogy piros lett az alap, de nagyon jól mutat rajta az ezüst!

    VálaszTörlés
  11. Huh, holo-hópelyhek? Tényleg csodásak :))

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!