2013. december 7., szombat

Nicole by Opi-Gumdrops-Cinna-man of my dreams



Mai nap egy másik különlegesen szép sand lakkot hoztam a Nicole by opi jóvoltából.
Ez volt a második ami nagyon tetszett a Gumdrops lakkok közül.
Egy rétegben nem igazán nyerte el a tetszésem,akkor nem láttam benne semmi fantáziát.
Aztán a második réteg után teljesen elvarázsolt a bronzos hatása.
Még a párom is megjegyezte,hogy mennyire szép ez a lakk,pedig nem igazán szokott foglalkozni vele,hogy milyen az aktuális körömlakkom.

Az üvegben duochrome-nak jön le,arany csillámokkal megfűszerezett barnás-bronzos lakk.
Felkenve nagyon szépen csillog,talán a csillogása miatt igazi csemege.








gyűrűs és kisujjon fedőlakkal


Találtam hasonló színt Manhattanban(Glitter for live),persze olcsóbb mint ez a lakk.



Felhszanált lakkok


China Glaze Base coat
Nicole by Opi-Gumdrops-Cinna-man of my dreams 2 rétegben




kedveled az ilyen sand lakkokat??



11 megjegyzés :

  1. Hű, jól néz ki. Meg még hasonmása is van :)
    Semmi nyomdázás? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sand lakkra nem nagyon szeretek nyomdázni :(

      Törlés
  2. Nagyon szép színe van, az ősz jut róla eszembe :)

    VálaszTörlés
  3. Hát ez nagyon szép!
    AZt hiszem megnézem holnap a Manhattan polcot, lehet-e nálunk is kapni a hasonmást :-)

    VálaszTörlés
  4. Ez a bújkáló arany-beütése teljesen kikészít!!! Egy álom! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  5. Én nemrég vettem meg a Glitter for life-ot Bécsben, ma fogom felkenni, remélem tényleg ilyen lesz, mert ez valami gyönyörűség! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én is szerettem volna azt a lakkot :) majd írd meg milyen :)

      Törlés
    2. Nagyon hasonlít tényleg ehhez az OPI-hoz, de szerintem bordósabb, és brutálisan gyönyörű! Ezer színben szikrázik, ha ráesik a fény, nem egy, nem két ember jegyezte meg, milyen szép. :)

      Törlés
    3. szuper akkor. nekem ez bordósabb verzióban jobban tetszene :) :)
      mind a 3 fajtát megvetted?

      Törlés
  6. Csodálatos ez a lakk!
    Imádom az ilyen bronzos árnyalatokat!:D

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!