2013. december 30., hétfő

Orly-High on hope


Sziasztok


Orly-High on hope számomra egy olyan lakk,amit eddig nem szívesen kentem fel.
3 rétegben fed jól,a színe érdekes,és bevallom nem mindig kedvelem ezt a színt magamon,most valamiért ehhez a lakkohoz nyúltam.

Felkenve egy kis rózsaszín beütés ad neki a sok csillám, érdekes de sokkal jobb,mintha sima kék lakk lenne.







Erre jött még a nyomdázás és pár szegecs.Így sokkal jobban tetszik mint simán.
Szegecseket ritkán használom,de szeretem őket nagyon.














Felhasznált lakkok és kellékek


China Glaze-Base coat
Orly-High on hope 3 rétegben
Konad pink lakk
Cheeky szegecs
Bm-406
Konad top coat





kedveled az ilyen kék lakkokat?
szegecsekkel hogy állsz?


12 megjegyzés :

  1. Uh, azok a mikro glitterek *-* Nagyon tetszik a szegecses verziója ^^

    VálaszTörlés
  2. A szín, a minta tetszik, de a 3 réteg nem hangzik jól egy Orly lakknál.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem itt én voltam a hibás.nekem nem tetszik ha átlátszik a körömvégem.Mivel nekem natúr fehér,így nehéz valami jó lakkal elfedni.

      Törlés
  3. Annyira szuperül mutat rajta a nyomdázás, mindig úgy eltalálod, milyen minta menjen az adott árnyalatú lakkra! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik,hogy a kék lakkban ilyen pink csillámok vannak:)
    Szerintem nagyon szép!:)
    Ahogy Reni írta,tényleg mindig eltalálod,hogy milyen minta illik a lakkokra.:)
    Ez is nagyon jó lett!:D

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép lett :)
    És egyetértek az előttem szólókkal, nagyon jó érzéked van ahhoz hogy kiválaszt a lakkhoz a mintát és a minta szinét :)

    VálaszTörlés
  6. Tök jó lett! Nekem a lakk is tetszik! :)

    VálaszTörlés
  7. Szép lett :) Nyomdázva nagyon jól mutat :)

    VálaszTörlés
  8. Önmagában picit unalmas, de te mindig tudod hogy kell feldobni az ilyen lakkokat! A végeredmény nagyon bejön : )

    VálaszTörlés
  9. Na z már megint olyan szín, amiről képtelen vagyok eldönteni, mert egyik képen "wáááádejó" érzésem van aztán meg "áááh, nem bejövős" :D

    VálaszTörlés
  10. Ezzel a mintával és szegeccsel fantasztikusan mutat a lakk. Bár nekem magában is tetszett, el kell ismernem, nyomdázva sokkal jobb lett :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!