2013. december 24., kedd

Pupa-038 Holographic Strawberry






Sziasztok



Ma nézegettem a gépen lévő manikűröket ,akkor botlottam benne a széspégbe,amit elvileg Karácsonyra készítettem.
Eper színű holo lakkom eddig nem volt,viszont nagyon de nagyon tetszik nekem ez a Pupa gyodaholo.
Imádom az ilyen színeket,ezekhez szinte mindegy milyen mintát matricát vagy követ rakunk,általában jó néznek ki.
Egy rétegben már első körben is jól fedett,igaz a másiodik kötelező réteg még kellett rá.






Erre került ugyebár a Karis minta,egy kesztyű is :)
Nekem a kesztyű a kedvencem,igaz a többi sem rossz.











Idei évben azt hiszem ez volt az utolsó Karis manikűr,idén borzalmasan sokat készítettem,és már-már tényleg nagyon untam :)
Ezer másmilyen ötletem van,szóval remélem nem bánjátok,hogy azért mást is szeretnék holnaptól felrakni a blogra :)


Felhasznált lakkok és kellékek

Nfu-Oh-Aqua base
Pupa-038 Strawberry 2 rétegben
Bundle monster-Bm-H03
Konad pink lakk nyomdázásra
Pupa Chrome ezüst
Konad top coat


Mindenkinek Kellemes Karácsonyt kívánok,remélem talátok ma este a fa alatt egy-két lakkot :)




12 megjegyzés :

  1. Válaszok
    1. köszi:)
      az új gépemmel alszok már :D imádok kattingatni vele :D

      Törlés
  2. Csodás ez a lakk, imádom a színét!

    VálaszTörlés
  3. Részemről vétek volt nyomdázni, annyira szép ez a lakk :P

    VálaszTörlés
  4. Csodaszép ez a lakk!
    Nekem nyomdázva is tetszik.:D

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép manikűr lett :) Nyomdázva és anélkül is nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörű :) Nekem nagyon tetszik :D

    VálaszTörlés
  7. Vááá, nagyon perverz ez az eper holo lakk! :D
    Neked is Boldog Karácsonyt! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  8. Szép lett. :) Kellemes ünnepeket!

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!