2013. december 22., vasárnap

Rimmel-847 Hide & Seek



Sziasztok

Mai második bejegyzésben egy zöld lakkot hoztam,ezt is mint a mai másik bejegyzésben szereplő Rimmel lakkot,egy lakklemosóval együtt vettem.


Meglepő módon ez az árnyalat nem a kedvencem,pedig szeretem  a zöld lakkokat.
Valamiért szerintem most nem megy a kezemhez,mármint túl fehér a bőröm.
2 rétegben jól fedett,egy vékony harmadik réteggel tettem tökéletessé.







Fedőlakkal dobtam fel az egészet.Ez a SinfulColors-Call you later csillámos zöld fedőlakkja,igazi Karis lakk.








Végezetül erre water decals is került,csípem ezeket a Plútós,Daisy-s matricákat:)








Felhasznált lakkok

SinfulColors-Base coat
Rimmel-847 Hide and seek 3 réteg
SinfulColors-Call you later
Water decals-INNEN
Shaka top coat



kedveled a zöld Karis manikat?


12 megjegyzés :

  1. Jaj ez a szín, nagyon tetszik...nálunk miért nem lehet kapni? A malackás ujjad a kedvenc :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ez a Rimmel otthon nincs? azt hittem minden szín kapható!

      Törlés
    2. Én még sosem láttam... de eztán jobban figyelek.

      Törlés
  2. Szerintem pedig pont megy ez az árnyalat a bőrödhöz :D A díszítések meg irtó cukik :D:D

    VálaszTörlés
  3. Nekem is nagyon tetszik rajtad ez a lakk!:)
    A végeredmény meg nagyon jó lett!:D

    VálaszTörlés
  4. Szerintem magában is szép a bőröd színe mellett, de így feldobva még jobban tetszik :]

    VálaszTörlés
  5. Nagyon cuki manikűr lett, imádom az ilyesmiket :) Ezek a zöld lakkok nagyon jól kiegészitik egymást.

    VálaszTörlés
  6. Juuj, ez annyira csodás lett...*.* Az alaplakk is tetszetős, a csillogós fedőlakkal nagyon jól mutatnak együtt! De mennyire cukker a díszítés...:))

    VálaszTörlés
  7. Nekem nagyon tetszik ez a szín, a kezeden is! Fedőlakkal meg valami mesés!

    VálaszTörlés
  8. Alapszín annyira nem tetszik, de a fedőlakk után a szívembe loptak magát, a matricák meg nagyon aranyosak: )

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!