2013. december 3., kedd

Saját mintás manikűr



Nem igazán tudtam találó címet adni ennek a bejegyzésnek.
Egy pár szuper színnel dolgoztam,amiket fólián kevergettem össze,így saját mintát alkottam.
Amikor megszáradt körbevágtam és a körmömre helyeztem.A csillagokat lyukasztóval készítettem,a fennmaradt megszáradt lakkokból.

Alaplakknak egy zöld színt választottam.
Sikerült napfényben fotóznom,bevallom nekem nagyon tetszik ez a manikűr.
A lakk száradásával egy éjszakát vártam,így lett igazán tökéletes.








Felhasznált lakkok

Orly-Bonder
Catrice-590 Jade is not my name
Catrice-Neo geisha-Planet Tokyo
Moyra piros 019
Essence Hello holo top coat
A-england Holo lakkok a csillagoknak





szoktatok saját mintákkal kísérletezni?







6 megjegyzés :

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!