2013. december 19., csütörtök

Shaka-Hologram green


Sziasztok!

Ma egy vizes matricás manikűrt hoztam-bevallom kicsit unom már a karácsonyi manikűröket- :D.
Shaka lakkokból eddig csak és kizárólag holo lakkokat vettem,szuper ez a márka,olcsósága mellett szuper a minősége is.
Mai szín zöld,kellemes világos árnyalat.
Egy rétegben is szuper volt már,két rétegben az igazi.
Sok sok sok képet akartam feltenni,szeretem nézegetni a holo lakkokat,a színeket ahogy változnak a fényben.







Vizes matricával még szebb.
Imádom ezeket a rózsás-virágos matricákat,szinte minden színt elegánsá varázsol.Használata is roppant egyszerű,emelett a Bornprettystore oldalon rengeteg a választék.







Felhasznált lakkok és kellékek

Nfu Oh Aqua base
Shaka Hologram green két rétegben
Bornprettystore matrica- szuper az oldalon az én képem látható :) hurrá hurrá :)




Kedveled a zöld lakkokat?
és a zöld holo lakkokat?


14 megjegyzés :

  1. Nagyon szép ez a zöld holo :) A vizes matricákat még nem próbáltam, de az ilyen jellegű mintákat szeretem, mert mindenen jól mutatnak :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. akkor muszáj lesz kipróbálnod.
      én nagyon szeretem,szerintem sokkal jobbak mint a 3d-s matricák.

      Törlés
  2. most már akkor végre tudom kinek a szépséges körmeit látom a BPS-on a termékfotókon ennél a matricánál! komolyan gondolkodtam rajta a múltkor,hogy "basszus, én ezt a kezet ismerem" :)
    nagyon szép így együtt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én eddig csak ezzel az egy képpel találkoztam :D lelkesen teszem fel a born oldalára a képeket :D
      de jó,hogy felismerted a kezem :)

      Törlés
    2. közben a másik, rózsaszín rózsás matricánál is megtaláltam a kezedet, amit a pink pupa lakkal használtál :)

      Törlés
  3. Csodás színe van ennek a holo lakknak!:)
    Nagyon jól mutat rajta a rózsás matrica.
    Én is imádom ezeket a matricákat.:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi:)
      tudom Te is nagy water decals fan vagy :)

      Törlés
  4. Gyönyörű manikűr ^^ Önmagában is csoda ez a lakk, de a matricákkal még inkább ^^

    VálaszTörlés
  5. Megint eléggé utállak emiatt a lakk miatt... :D

    VálaszTörlés
  6. Mindkét verzióban baromi jól néz ki ez a lakk *-*

    VálaszTörlés
  7. Tetszik ez a lakk, szívesen elfogadnám :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!