2013. december 15., vasárnap

Sprayed nails-Step by step


Végre sikerült megvalósítani amit már régóta elterveztem.
Nos,a spray-el lefújt körmök nem is olyan egyszerűek mint ahogy azt gondoltam...

Először felkentem egy alapszínt.
Ami Sephora by Opi -Seriously it's a naan-issue lila lakkja.Gyönyörű ez a szín!



Ezután körberagasztottam a körmeimet.Érdemes erre több időt forítani,nem nagyon kedvelem pucolgatni a bőrt,talán ezzel megy a legtöbb idő.



Bekevertem a pink lakkot a mini spary-es üvegbe.Ehhez jön még 5-6 csepp lakkhigító.



Én két színt kevertem be.Külön-külön.
Pink és kék színt választottam.
Először a pink lakkal fújtam,majd ugyaebbe az üvegbe egy kék lakkot is beleöntöttem.
Próbálkoztam sárgával is de nekem az nem igazán tetszett,ugyhogy inkább maradtam a kéknél.








Nekem a gyűrűs illetve a kisujjam nem jön át,a többi elég jó lett.
Sajnos nem egyszerű használni a spray-t,a végére már rájöttem,hogy jobb kicsit kifújni párszor mielőtt a körmömre spriccelek belőle.A lakkhigító mindenképpen kell,max 6 csepp,enélkül nem működik.
Amúgy az alapötlet nagyon jó,a minta is tetszik,a színek is,viszont a gyakorlás nem árt :)


Próbálkoztál már ilyen manikűrrel?




21 megjegyzés :

  1. Nagyon jól néz ki, nem is gondoltam volna hogy ekkora különlegesség sül ki belőle :))

    VálaszTörlés
  2. Hú, ez igazán jó, tetszik az összhatás :)

    VálaszTörlés
  3. Ez nagyon tetszik ^^ Majdnem olyan mint a szívószálas történet :) Bár itt talán jobban kirajzolódnak a minták :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. húú köszi,hogy írtad.A szívószálas lesz a következő amit meg kell csinálnom a kihívásban :D már el is felejtettem :D

      Törlés
  4. Érdekes, az biztos. :) Még nem próbáltam ilyet.

    VálaszTörlés
  5. nagyon jóó:) nekem nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  6. Hú tök jó, ilyen eszembe nem jutott volna :]

    VálaszTörlés
  7. Nem próbáltam, de elég jó ötlet :D

    VálaszTörlés
  8. De jó! Természetesen pont most dobtam ki egy ilyen mini parfümös spriccolót. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ó én nem szoktam kidobni a mini parfümöket.régen nagy gyűjtő voltam.
      viszont ez a páromé volt,alig vártam,hogy kifogyjon :D

      Törlés
  9. Nagyon jól néz ki, ügyi vagy :)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon jó a színválasztás, nem kell bele sárga, úgy jó ahogy van :) A hüvelyk és mutató ujjad tetszik a legjobban!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sárga lehet nem lett volna jó ötlet :)
      de örülök,hogy tetszik neked a manikűr:)

      Törlés
  11. Rajtad tetszik az összhatás, jól néz ki :)) én egyszer kipróbáltam, de magamon nem jött be.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ettől féltem én is,hogy magamon nem fog tetszeni.
      lehet neked is más színekkel kellett volna próbálkoznod,nem tudom....néha sokat számítanak a színek együtt:)

      Törlés
  12. Húúúúú ez nagyon jó lett!
    Köszi,hogy megint ilyen jó kis ötlettel álltál elő és ihletet adsz a különböző technikák kipróbálására!
    Szuper jó lett a végeredmény!:D

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!