2014. január 20., hétfő

A-England-Dancing with Nureyev




Sziasztok



Mai napra nem hagyhattam ki,hogy ne írjak egy csodálatosan szép holo lakkról.
Az A-England lakkjait nagyon kedvelem,nálam a Ballerina kollekció egy szempillantás alatt szerelem volt.
Sokat hezitáltam,hogy melyik lakkot vegyem meg,végülis nekem mind tetszik.
Ma a Dancing with Nureyev-ről szeretnék írni.
Rudolf Nureyev egy híres balett táncos volt,elnézegetve a képeit magával ragadott a balett.Nem vagyok nagy rajongója ennek a műfajnak,de csodásak Rudolf képei.

Rudolf Nureyev







Csodás kék lakk és még holo is,nagyon szép.
Felkenve egy rétegben is tökéletesen fed,viszont a második réteg kell rá.
Azt itt megjegyezném,ez a lakk élőben sokkal holosabb mint  a képeken,sajnos nem volt lehetőségem napfényben fényképeket készíteni.
Viszont egy fokkal visszafogottabb az általam megszokott holo lakkokknál,de nagyon elegáns ez a szín.








Vizes matricával díszítettem.
Pont az a tipikus matrica amit csak azért nem kedvelek mert nekem kell kivágni a mintát.
Vagy túl nagy lesz vagy pedig túl kicsi.














Sok-sok kép után elmondhatom,egyik legszebb A-England lakkom.
Jelenleg a Nailland oldalán nem elérhető,e ne adjátok fel a reményt ha szeretnétek megvenni!Biztos lesz még raktáron,akkor viszont érdemes lecsapni erre a gyönyörűségre.:)



Felhasznál lakkok és kellékek

Nfu-oh-Aquq base
A-England-Dancing with Nureyev 2 rétegben
Pupa-Top coat





neked tetszik ez a lakk?




21 megjegyzés :

  1. Nureyev <3 <3 <3 A nővérem balettozott, úgyhogy én nagyon szeretem a műfajt. :) Ez a lakk pedig csodás! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kiskoromban én is balettoztam,de nem ragadott magával.viszont mindig csodálom a profi balettosokat.Olyan hajlékonyak :)

      Törlés
  2. Annyira de annyira szép *-* nálam a Tristam a kívánság darab, talán februárban meg is veszem.: ) Addig gyönyörködöm a Te manidban: )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. rákeresetm a Tristamra-persze nem szabad kattingatnom :D nagyon szép :O azt hiszem ez nekem is kell :):)

      Törlés
  3. A hétvégén nézegette a Nailland honlapján, gyönyörű az egész kollekció.

    VálaszTörlés
  4. Űristen! Ez valami csodálatos lett, olyanok a körmeid mint valami mesekönyv illusztráció, eszméletlen!!!!!!!! :))) A következő nálam is egy holo lakk lesz asszem.
    De aztamindenit még egyszer is, tényleg! Hogy lehet valamit ilyen jól párosítani???

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszik! :) Én is meg akartam venni ezt a lakkot, de nem volt elérhető már múlt héten sem, de sebaj, rendeltem egy másik A Englandot :D

    VálaszTörlés
  6. Ez maga a csoda, annyira gyönyörű lakk, és olyan szépen mutat a kömeiden :)

    VálaszTörlés
  7. pont valamelyik nap olvastam egy cikket arról,hogy Nureyev két Kennedy lánykát is (állítólag) khm..finoman szólva intézett. :D No,de nem is ez a lényeg,hanem az,hogy rögtön a körömlakk jutott róla eszembe...:D Azt hiszem,hogy kezdek ugyan olyan rajongást érezni az A-Englandok iránt, mint az OPI-k esetében *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát volt mit apríatnia a tejbe,pont ma láttam róla egy félmezten képet.... :D

      Törlés
    2. várj full meztelen volt :D jut eszembe...

      Törlés
    3. :-D nem mindegy :-D de tényleg nem a girnyo táncosok közé tartozott

      Törlés
  8. Már nem utáltalak pont, erre most meg meglátom ezt.. :D

    VálaszTörlés
  9. Gyönyörű szép ez a lakk! Szerintem a matricák nem is kellenek rá, úgysem érvényesülnek mellette :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!