2014. január 25., szombat

A-England-Her rose adagio



Sziasztok



Második mai posztban egy A-England lakkot hoztam,ez pedig a Her rose adagio.
Amikor megrendeltem ezt,és a másik társát,előtte 2 napig gondolkoztam melyik két lakkra essen a választásom.Választhattam volna jobban is. :D

Most őszinte leszek : nekem ez a lakk nem tetszik :) Most szinte hallom,hogy mondjátok,mi van beteg vagyok?! Nekem ez a lakk nagyon nude,ehhez hasonló színem van. A tetszésem még nyomdázva sem nyerte el,lehet tényleg beteg vagyok,de van ennél szebb A-England lakkom,ami erősebben pigmentált.
Mostanában jobban kedvelem az erősebb színeket,pedig a lakkokat nem kötöm évszakhoz,de nem kívánja a szemem ezt a színt.
A fedése tökéletes,szép is ez az árnylat,de szerintem nem rajtam.A lakknak semmi baja,mondom,velem lehet a gond...
Azért is gondoltam,hogy ma kiteszem ezt a posztot,mert a blogsale-n megválok majd tőle.Így akit esetleg érdekel majd lecsaphat rá kedvezőbb áron. :)
Képekre kattintva nagy méretben nyilnak meg :)





Az üvege egyszerű,mint minden A-England lakknak.Felkenve egy szép nude árnyalat tárul elénk.














Moyou Scholar palettáját próbáltam ki.
Nekem tetszik ez a paletta vicces,próbáltam a nyomdázott színekkel játszani.




















Felhasznált lakkok és kellékek



Nfu-oh-Aqua base
A-Englnad-Her rose adagio 2 rétegben
Konad pink narancs lila lakkok
Moyou London Scholar collection-04 palettája
Shaka-Top coat


neked tetszik ez a lakk?









16 megjegyzés :

  1. Nagy csalódás felkenve....nyomdáért kiáltott, így nagyon vicces lett :D

    VálaszTörlés
  2. A cica cuki, de nekem sem tetszik ez a lakk, a balett kollekcióból csak a Nurejev tetszik, a többi nagyon semmilyen. Azt meg is rendeltem. Pedig én aztán nagy A-england rajongó vagyok...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ez az,hogy a márkát én is szeretem,viszont sok swatchon másabb volt. nem tudom magamon nem tetszik,furcsa mert ritkán van ilyen :D

      Törlés
  3. Aaaa pedig ez a lakk igazán gyönyörű, de nem tetszhet mindenkinek ugyanaz, ez a lakkokra is igaz :) Az egyik plátói szerelmem ez a lakk :D De remélem, legközelebb sikerül olyat választanod, amit szívesen viselsz majd :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. persze,nem hát,viszont ritkán nyúlok mellé :D
      de legalább őszinte vagyok :)

      Törlés
    2. néha megesik bárkivel szerintem, hogy olyan lakkot fog ki, ami szép-szép, de viselve mégsem az igazi. a "nem tetszhet minden" mellé idejön a "nem állhat jól minden" is ( sajnos) :D

      Törlés
  4. Tényleg szép ez a lakk,de szerintem sem a te színed!
    Sokkal jobbak az élénkebb és sötét színek neked.
    A nyomdázással cuki lett. :)

    VálaszTörlés
  5. Pont azt akartam írni, amit Angel is: szép, de valahogy nem illik Hozzád :-)

    VálaszTörlés
  6. Amikor rendeltem, ezeket is nézegettem, de úgy voltam vele,hogy nem rendelem meg,mert annyira visszafogott, pasztell az összes,hogy inkább valami vadabb árnyalatra ruházok be. Gyönyörűnek tartom egyébként, de azt hiszem,hogy ezért az árnyalatért nem adnék ki 3000 forintot. (kivéve,ha OPI...ott nem tartana vissza:D:D:D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem az árával nincs bajom,mert jó ez a márka,inkább ez a lakk annak jó,akinek illik a bőrszínéhez.
      hát,nézd,Opi-ban is vannak vagy 4 rétegben fedő lakkok,én azért sajnálok kiadni majdnem 3000-ft-ot.

      Törlés
  7. Üvegben nagyon tetszett, de így felkenve nem tudom, meg nem tudnám mondani, hogy pontosan milyen színe is van...hát...viszont a cicába beleszerettem O.O

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!