2014. január 18., szombat

Chanel-573 Accessoire




Sziasztok




Mai napra egy különlegesen szép lakkal készültem.
Aki figyelmes,láthatta nálam már instagramon,sok embernek elnyerte a tetszését ez a lakk-nyomdázva.
Olyan jól sikerült ez a manikűr,hogy a Bundle monster- igen bundle monster palettával nyomdáztam rá- is írta mennyire szuper lett ,illetve a hét egyik masterpiece manikűrje lett az enyém


Szóval az alaplakk a Chanel 573-as Accessoire lakkja.A színe érdekes,sötét csoki burgundi.
Valami félelmetesen jó kis lakk ez,1 rétegben tökéletesen fed,a másodikat már csak megszokásból kentem fel,szuper fényes és szuper gyorsan gél finishűvé szárad.
Az sem elhanyagolható,hogy ezt a manikűrt 6 napig hordtam,semmilyen kopással mostam le,már csak azért is mert meguntam.










Erre jött a nyomdázás a Nfu oh holo lakkjával.
A paletta a fent említett Bundle monster Bm221 virág mintája















Piszkosul drágának tartom ezt a lakkot,ugyanis ezer másik márkában van ehhez hasonló szín,én saját zsebből nem venném meg,viszont a minősége kifogástalan,ez szerintem némileg kompenzája az árát.
Amivel szemeztem az a Taboo,kismardak csiripelték,hogy meglepnek vele névnapomra.



Felhasznált lakkok és kellékek


Opi-Base coat
Chanel-573 Accessoire 2 rétegben
Nfu oh 63 holo
Bundle monster bm221 palettája
Seche vite fedőlakk


És extra kép a Bundlemonster instáján lévő heti masterprice manikról







Kedveled az ilyen színeket?


29 megjegyzés :

  1. fejedelmi szín, nekem önmagában is nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű szép ez a lakk , és nyomdázva is jól mutat :))

    VálaszTörlés
  3. OK! Elegem van belőletek, itt fájdítjátok a szívemet CHANEL lakkokkal. Nekem is lesz ám névnapom, aztán meglátjátok, mi lesz! :D :D

    na jó viccet félre téve, tényleg nagyon meggyőző ez a lakk. 6 nap, hm. Nem semmi.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. oh megnyugtatlak nálam nem lesz rendszer a Chanel lakkokból :)
      szerencsére rajtam jól bírják a lakkok a kiképzést,főleg amióta az Opi-Chip skip-et használom :)

      Törlés
    2. Khm... ma úgy alakult, hogy Pestre mentünk, találd ki, mi történt...

      Törlés
    3. Az Élixír büszke tulajdonos lettem ;) Csak mert gondoltam már a tavaszra is :)

      Törlés
    4. nagyon irigyellek. itt nálunk ez a szín nem kapható,én megveszek a pink lakkokért.
      amikor kérdezte a párom,hogy melyik lakkot akarom az Elixirt vagy a Taboo-t mondam,hogy az elsőt.
      De sajnos ez már itt nem kapható :( :( várom,hogy teszteld,nálam ez nagy szerelemlakk.... :) használd egészséggel :):)

      Törlés
  4. Kegggggggyetlen szín, imádom!!! :))))))
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép szín, elegáns...

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép :) Én alapból kedvelem az ilyen burgundi árnyalatokat, a holo nyomdázással pedig tényleg gyönyörű lett :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én is :) egyik kedvenc színem:)
      örülök,hogy neked is tetszik:)

      Törlés
  7. Mesés maga a szín is, a fénye brutális, nyomdázva pedig egyszerűen fenomenális!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :)
      tényleg nagyon fényesre szárad,erre még a fedőlak rátesz két lapáttal :)

      Törlés
  8. Gyönyörű az a lakk! Az a minta is nagyon szép rajta!:))

    VálaszTörlés
  9. Csodálatos manikűr!:D
    Gratulálok,megérdemelten hét egyik masterpiece manikűrje lett! :)

    VálaszTörlés
  10. A világ egyik legszebb manikűrjét alkottad meg!!! *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ne essünk át a ló túloldalára kéremszépen :D :D :D
      de örülök,ha így látod :) :) köszönöm

      Törlés
  11. Csodás szín, mesés finish! Nyomdázva is nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  12. Annyira meseszép lett, hihetetlen hogy mennyire gyönyörű manikat alkotsz. Tetszik nagyon ez a bordós szín, a nyomdával pedig az i-re fel kerül a pont :)

    VálaszTörlés
  13. Csodaszép, elegáns mélybordó, önmagában is tetszik. Nyomdázva még szebb lett. De hogy neked micsoda lakkjaid vannak, el vagyok ájulva a holos üvegétől, milyen szép :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem a nfu-oh üvege az egyik legszebb amit valaha láttam.Anno ebbe lettem szerelmes. :)

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!