2014. január 24., péntek

Deborah Lippmann-Between the sheets





Sziasztok Lányok!



Mai lakk a Deborah Lippmann-Between the sheets lakkja,ami valami fenomenálisan szép fukszia.
Ugye ebben a lakkban semmi extrát nem tudok felfedezni,sok ehhez hasonló színem van már.
Az üvege nagyon érdekes,nekem tetszik,az ecsete keskeny de szépen lehet lakkozni vele.





15 ml tuti sokáig elég lesz nálam,ez a szín abszolút nyárias,viszont mindenképpen teszteli akartam.
2 rétegben eléggé jól fed,viszont szükségesnek éreztem,hogy a harmadik réteget is felkenjem.
Ez sajnálatos egy ilyen lakknál,de nekem nem tetszik,hogy átlátszik a körömvég.





Fedőlakk nélkül fotóztam le,nagyon szép gél finishe van.
Erre jött a nyomdázás,a Klimt palettát egyszer már kipróbáltam egy másik manikűrön,vizsont nem tettem fel,mert nem tetszett a végeredmény.
Imádom Klimtet!!!!! Itt szerintem nagyon szépen harmonizálnak a színek a lakk színével is.












Felhasznált lakkok és kellékek


Opi-Base coat
Deborah Lippmann-Between the sheets 3 rétegben
Konad -pink sárga  lakkok
Moyou London-Artist collection-02 palettája
Opi-Top coat






kedveled az ilyen színeket?
és az ilyen nyomdázást?


23 megjegyzés :

  1. Teljesen olyan, mintha géllakk lenne a körmeiden. Nagyon szép a színe, ilyenem még nincs :) Azt hiszem be kell szereznem egy hasonlót :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tényleg olyan.nagyon szuper finishe van :)

      Törlés
  2. Gyönyörű színe van *-* a középső ujjadon tetszik legjobban a minta: )

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lakk, a középső ujjadon lévő minta illik hozzá szerintem a legjobban. :)

    VálaszTörlés
  4. Ú, de szép, a mintákból nálam a gyűrűsujjad nyert :P

    VálaszTörlés
  5. Ez egy "hiperszexi" szín, nekem megint minta nélkül adja magát a legjobban :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó színe van! A minták szuper jók lettek rajta. :3

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép a lakk is és a minta is! Szuperek a színek is! :)

    VálaszTörlés
  8. Gyönyörű színe van :) Jó lett a nyomdázás :) !!

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szép szine van, és a nyomdázás is nagyon jól néz ki rajta :)

    VálaszTörlés
  10. szép a lakk önmagában is,de a nyomdázással szuper lett a mani

    VálaszTörlés
  11. Gyönyörű színe van és tényleg olyan mintha gél lakk lenne!
    Nekem az összes minta bejön.:) Mindig jól válogatod össze őket!

    VálaszTörlés
  12. Hű, wow! Ebbe a DL lakkba most és itt belezúgtam, kész! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!