2014. január 13., hétfő

Januári körmös kihívás-Navy blue


Sziasztok lányok



Mai téma a kihívásban a sötétkék,dirket nem sötétkék lakk fotójával kezdtem a bejegyzést :D

Tegnap nézegettem,hogy valójában nem sok sötétkék lakkom.
Szóval egy Pupa lakkra esett a választásom a 701-es China blue.
Nagyon szép mélykék,egy rétegben tökéletesen fed.



Erre díszítőszalaggal készítettem háromszögeket,majd nail art pen-el húztam körbe.
A háromszögekbe illetve a gyűrűsujjam a Sinfulcolors-Hottie lakkját kentem le,a hüvelkyujjamra is ez a lakk került teljes egészében.













Nekem tetszik ez a manikűr,talán az nem az igazi,hogy túl vastagok lettek a háromszögek körül a vonalak.
Maga a Sinfulcolors lakk tetszik,szuper csillámos kék fedőlakk-szerintem csak arra jó.





kedvled a kék lakkokat?



17 megjegyzés :

  1. Széééééééééééééép! Mostanában egyre jobban szeretem a kéket :))

    VálaszTörlés
  2. Wow! Ez szerelem első látásra részemről! Nekem a hüvelykujjon tetszik leginkább, mert ott látszik legnagyobb felületben ez a Sinfulcolors lakk :) Teljesen megbolondítasz ennek a márkának a színeivel... ahh :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :)
      tényleg jó ez a márka,olcsó is én nagyon szeretem.vannak gyengébb fedésűek,de ugye ez minden márkában előfordul....

      Törlés
  3. Nagyon gyönyörű! :) Bár a saját körmeimen nem tudom elviselni a kéket, másokon nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű manikűr, a csillámos lakk csudiszép :)

    VálaszTörlés
  5. Juj Ági, ez nagyon jó lett! Nekem tetszik. :)

    VálaszTörlés
  6. Mindkét lakk nagyon szép, így együtt különösen jól mutatnak. Nagyon szépen érvényesül a Hottie csillogása.

    VálaszTörlés
  7. Tökéletes! Hihetetlenül gyönyörű *-*

    VálaszTörlés
  8. Szép lett! Jó ez a csillámos lakk. :3

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jól sikerült!
    Nekem tetszik nagyon a díszítés!:)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon jó a minta, hasonlóval próbálkoztam, de a csíkok miatt nem lett belőle bejegyzés :) A lakkokat nem dicsérem, mert azok mindig szépek :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!