2014. január 1., szerda

Januári körmös kihívás-Ombre



Sziasztok



Boldog új évet kívánok először is,remélem mindenki jól érezte magát tegnap este.

Idei év első bejegyzése kapásból az általam bevállalt januári kihívás témája az ombre.
Imádom a színátmenetes manikat,de nekem simán nem tetszik.Mindig kell valami díszítés ami feldobja az egészet.
Ezt a manikűrt már megcsináltam jó pár héttel ezelőtt,mai napra viszont pont kapóra jött.
3 színt alkalmaztam,alaplakk egy rózsaszín,erre jött a piros és fekete árnyalat,majd a megszokott nyomdázás.








Felhasznált lakkok és kellékek


China Glaze-Base coat
Nicole by opi-All kandell-ed up
Nicole by Opi-Deeply in love
Nicole by opi-Razzle drazzler
Kleancolor-Sandstone-nyámdázáshoz
Pueen05 paletta
Konad top coat




kedveled a színátmenetes manikat?



19 megjegyzés :

  1. nekem nagyon bejön nyomdázva :)
    Már régóta szeretnék nyomdaszettet , te mit tudnál ajánlani egy kezdőnek ?? köszi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :) erről oldalakat tudok írni neked :D
      ez természetesen attól függ mennyit szánsz az egészre.
      nálam a Konad a vezető mind lakkok terén,mint palettákban.Nyomdázó gumiban abszolút!!!!
      Palettákban rengeteg márka van,nekem a Moyou is tetszik,a Pueen nagyon szuper.
      De ha tényleg egy alap szettet keresel-én ezzel kezdtem- egy Konad szett volt,amiben volt egy nyomdázó gumi,3 lakk és pár paletta.Ez gyakorlásra szerintem nagyon szuper,otthon is elérhető pár webshopban.

      Törlés
    2. köszi:) az essencenek a nyomdázójáról mit gondolsz , hallottál már róla valamit ??

      Törlés
    3. semmit jót nem gondolok.Nekem azok nem jönnek be,próbáltam őket használni de veszett fejsze nyele :(
      én inkább "profibb" erre szakosodott márkát ajánlanék neked,de ez én vagyok,mindenki maga dönt :)

      Törlés
    4. köszi a segítséget :) igazad van :) csak , az a baj ennyit , azért nem tudok kiadni értük .:(
      még egyszer köszi a segítséget :) szép estét :) !! BÚÉK !

      Törlés
    5. szívesen :) szép estét neked is :)

      Törlés
  2. Nagyon jó lett!
    Én is úgy vagyok, mint Te, szeretem az átmenetes körmöket, de valamivel fel kell dobni még :-)

    VálaszTörlés
  3. Tetszik nagyon! Én az átmenetes körmöket önmagukban is nagyon szeretem :)

    VálaszTörlés
  4. Jaj de nagyon jó lett! *.* Amúgy az utóbbi időben én is mindig feldobtam valamivel a színátmenetes lakkosát, ha mással nem, hát valamilyen csillámos fedőlakkal. :)

    VálaszTörlés
  5. Szuper lett! Tetszenek a színei. :) Én szeretem az ombrét magában is. :3 De csillámos topperrel mégjobban! :D

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó lett, én is szeretem a színátmenetes körmöket. Rengeteg variációja lehet így a lakkoknak :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép lett, bár ez nyomdával és anélkül is nagyon tetszik: )

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép lett az átmenet.:)
    A minta is nagyon tetszik rajta.Tökre jó lett,hogy ezüst színű.:)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!