2014. január 7., kedd

Januári körmös kihívás-Pastel



Sziasztok



Mai témánk a pasztell,azt hiszem ez az a manikűr amit nem igazán kedvelek.
Valahogy nem szeretem a pasztell lakkokat,adtam esélyt arra hogy megszeressem őket,de semmi esélyt nem érzek,szóval inkább hanagoljuk egymást.
Nekem túl fakóak,nem csillognak-villognak,tudom a pasztell ezért szép,mert nem túl harsány nem túl csillogós.
Két lakkot használtam az egyik a Lime Crime lakkja a másik egy China glaze,ezzel a kettővel készítettem átmenetet.




Aztán egy rózsát akartam összehozni,Erika szerint valami absztrakt mű lett.Szerintem nevezzük ezt absztrakt rózsának :D
Maga a pasztell átmenet tetszik kis csillogós lakkal megbolondítva.






Felhasznált lakkok és kellékek

China Glaze Base coat
Lime cime-Parfait day
China glaze-Pink-ie promise
Sminkszivacs
Akrilfesték -fekete pink sárga arany és fehér
China Glaze-Fairy dust



neked tetszenek a pasztell lakkok?





28 megjegyzés :

  1. Nekem tetszik ez a mani :) A pasztell lakkokat inkább másokon nézegetem, magamra erőteljesebb színeket kenek.
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi:) valahogy így vagyok én is.Másokon bejön,magamon annyira nem

      Törlés
  2. Nagyon szép ez az átmenet! A csillámok ügyesen feldobták a manikűrt.

    VálaszTörlés
  3. hűű ez nagyon tetszik, most ez lett a kedvencem tőled. :)

    VálaszTörlés
  4. nagyon szép lett, bárcsak nekem is összejönne egy ilyen jól sikerült színátmenet!

    VálaszTörlés
  5. Nekem is tetszik és még a körmödön is jól mutat :) Korábban én se bírtam magamon a pasztell színeket, de kezdem megkedvelni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nálam változatlan a helyzet. valahogy nem érzem magaménak.Pedig a Lime Crime lakk nagyon listás volt,imádom mert szép pink,a lakk maga marha jó...de pasztell. :D

      Törlés
  6. Nagyon szép, tetszik a mani és a diszités is :)

    VálaszTörlés
  7. Tisztára barbies- ha mondhatok ilyet! :D

    VálaszTörlés
  8. Gyönyörű lett a minta, nagyon feldobja ezt a lakkot *-* és az átmenet is nagyon szép :)

    VálaszTörlés
  9. Szerintem szép lett a rózsa, olyan mint egy ólomüveg minta.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D lehet. lesz ennél jobb is-remélem
      de örülök,hogy neked tetszik:) köszi

      Törlés
  10. De édes ez a manikűr :)) Tündéres :)

    VálaszTörlés
  11. De szép lett, nagyon tetszik, az átmenet is csodás :)

    VálaszTörlés
  12. Nagyon szép lett!! Üdv. Angelika

    VálaszTörlés
  13. Nagyon szép az átmenet,jól illik a két lakk egymáshoz.
    A gyűrűs ujjadon nem is olyan absztrakt.:)
    Szép lett,rám ne hallgass mindig,mindenben tudok érdekes dolgokat látni...:D

    VálaszTörlés
  14. Én nagyon szeretem a rózsaszínnek ezeket a finom árnyalatait, mindkét lakkot nagyon tudnám imádni!

    VálaszTörlés
  15. Nagyon jó lett az átmenet! Szépséges! A minta engem pedig egy lótuszvirágra emlékeztet! :)

    VálaszTörlés
  16. Nekem nagyon tetszik! Előszörre is felismertem, hogy rózsa, szerintem szuper lett. Az átmenet is tetszik.

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!