2014. január 25., szombat

Januári körmös kihívás-Silver


Sziasztok




Mai kihívás témája az ezüst. Elég sok ilyen és hasonló lakkal rendelkezem,viszont a mai választottam még nem volt a blogon.
Sokat halogattam ennek a lakknak a bemutatását,nem tudom miért.
A Rimmel-Space dust kollekció majdnem minden darabja tetszik,ennél kicsit hadilábon állok.
007 Shooting star nevet viseli,sand lakk lévén dugig van csillámmal.
Nekem talán kicsit túl giccses ez a lakk....Még a képeket nézegetve sem tudom eldönteni,hogy tetszik vagy sem.
Az üvege szokásos Rimmel üveg,ahogy az ecsete is,semmi gond nincs vele a körömlakk felvitelekor.











Felhasznált lakkok


Sinfulcolors-Base coat
Rimmel-007 Shooting star 3 rétegben





neked tetszik ez a lakk?



14 megjegyzés :

  1. Nagyon gazdag ezüst szín, ebből sem spórolták ki az anyagot, love it! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  2. Giccses???! Ugyan már! :D Pont jó. Nekem a Lovelys van meg, szerintem pont ugyanilyen, mint ez, és imádom. :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett! :) Imádom, amikor csak simán lakkozol, minden minta nélkül. :)

    VálaszTörlés
  4. Szép a lakk, de magamon nem igazán tudnám elképzelni.

    VálaszTörlés
  5. Háááát szerintem sok, ár én sosem viselek 10 körmön aranyat v ezüstöt, anélkül, hogy meg ne törném valamivel... Viszont szerintem pl gyűrűsujj díszítésre kiválóan alkalmas lehet :)

    VálaszTörlés
  6. Illik a mostani havas időjáráshoz :)

    VálaszTörlés
  7. Hű ez is nagyon szép, és az Aurora is :))

    VálaszTörlés
  8. Gyönyörű tényleg ez a lakk.:)
    De én is inkább egy-egy ujjamon hordanám.
    Nekem is kicsit giccses ahogy írtad.

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!