2014. január 4., szombat

Januári körmös kihívás-Sparkles



Sziasztok




Mai kihívás témája a csillámos.
Annyira nem vagyok oda a csillámos lakkokért,nálam ennek a viselete,nagyon hangulatfüggő.
Nyc fedőlakkom csúfosan bukott nálam,össze-vissza öntögettem,aztán egyik nagy mindenféle csillámokat raktam bele.
Alaplakknak az Opi-Suzi skis in the Pyrenees-t használtam,imádom ezt a lakkot.

Erre felkentem az általam bekevert Nyc csillámos mixet.




Így is maradhatott volna az egész,viszont a gyűrűsujjam kicsit "csupasznak" éreztem.
Erre került az Opi-Simply smash-ing! lakkja,ami ugye csak fedőlakként szeretek használni.







Felhasznált lakkok


China Glaze-Base coat
Opi-Suzi skis in the Pyrenees 2 réteg
Nyc kevert csillámos lakk
Opi-Simply smash-ing!
Pupa Top coat

Plusz kép az Opi-Suzi skis in the Pyrenees-ről....IMÁDOM :)






kedveled a csillámos manikűröket?




17 megjegyzés :

  1. Nagyon szép lett :) A NYC lakk nagyon szép, elsőre nem is hittem volna, h kevert lakk :O

    VálaszTörlés
  2. Jaj, az az általad kevert csillámos nagyon szép lett! :) Tetszik ezen az OPI alapin.

    VálaszTörlés
  3. wow, nagyon nagyon szép, gyűrűsujjcsillám nélkül is nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  4. Ohh az az zöld Opi lakk, szép lett, áá imádom a csillámot és a csillogást!!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép csillámos lett!:D
    Ez a NYC lakk nekem is megvan,igaz nem keverve. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!