2014. január 28., kedd

Januári körmös kihívás-Vintage



Sziasztok



Mai vintage manikűr elkészítese nem lett az igaz,de sajnos már nem tudtam újat készíteni.
Maga az alaplakk szerintem nagyon vintage,leaglábbis nekem erről a színről ez jut az eszembe.Sinfulo colors lakkját használtam,amire nyomdáztam.

Vacation time (milyen jó kis neve van ) egy kavébarna lakk,nagyon tetszik.
2 rétegbe fed,gyorsan szárad,erre került pár nyodázott rózsa és pár pont.
Hüvelykujjamat egy darabig nem fogom mutogatni,mert éktelen csúf seb uralkodik rajta,szerintem nem a blogra való,egy hete ráesett a kapuajtó kitámasztó rúdja,annak örülök,hogy nem tört el. :D














Felhasznált lakkok és kellékek


Opi-Base
Sinfulcolors-Vacation time 2 rétegben
Dashica nyomdázó lakk purle,barack és naracs
Konad piros
Moyou london kitty collection 2
Konad top coat




kedveled az ilyen lakkokat?
rózsás mintákkal hogy állsz?




10 megjegyzés :

  1. Érdekes színe van és nagyon jók azok a nyomdázó lakkok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az ám!!!!!Köszönöm a segítséged :) :)

      Törlés
  2. Ez a lakk mintha hasonlítana a Seche Memoire-ra :) Imádom a romantikus, rózsás mintákat.

    VálaszTörlés
  3. A lakk tényleg nagyon vintage! :) De valahogy a minta most annyira nem jön be :( talán a pontozás már nem kellett volna rá.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik a lakknak a színe :) jó lett :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszik az alap lakk színe.:)Szerintem a rózsák is szupik rajta:)

    VálaszTörlés
  6. Üvegben sokkal szilvásabb a színe ennek a lakknak, tök érdekes :)))
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  7. Nagyszerű nyomdázás! :) Hasonló lakkot vásároltam én is pár nappal ezelőtt, mint az alaplakkod. én egyszerűen nem tudok betelni vele. :D

    VálaszTörlés
  8. Kellemes kis színe van ennek a lakknak. :3

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!