2014. január 10., péntek

Januári körömös kihívás-Állatminta



Sziasztok


Mai kihívás témája az állatminta,és itt megragadom a szót,hogy írjak pár bevezető sort a ma használt lakkról.

Dior-775 Royale lakkja kicsit megkésett ajándék volt,de így is nagyon örültem neki.
Ez is a karácsonyi kollekció díszes darabja,csomagolás pazar,imádom a különleges csomagolásokat illetve üvegeket.
A másik Diorhoz hasonlóan ebben sem csalódtam,hosszas beszélgetés után a párommal,kiderült milyen színű ez a lakk.



Ez a lakk a tipikus muskátli piros,fényben rózsaszínnek hat,viszont maga valójában piros.
Nagyon tetszik,felkenve nagyon szépen muzsikált,gyorsan szárad fényesre 2 réteg.
Piros színnél nálam akadt olyan ,aminek a fedése gyenge volt,ennél ezt nem igazán tapasztaltam.







Aztán jött a nyomdázott állatminta.
Ezzel letudtam a mai kihívást.






Összességében nagyon tetszik ez a lakk,mintázva is,szívesen megvettem volna magamnak,igaz a másik Minuit egy fokkal közelebb áll hozzám.

Felhasznált lakkok és kellékek

Opi-Base coat
Dioric-Dior-775 Royale
Konad pink nyomdás lakk
Bundle monster BM-221
Essence sealing top coat




neked tetszik ez a lakk?
nyomdázva vagy anélkül?




34 megjegyzés :

  1. Hogy ez milyen rafinált lakk! Piros és pink is, imádom! (Kár, hogy nem olcsó :)

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű lakk! Sok örömöt hozzá :)

    VálaszTörlés
  3. Tényleg muskátli piros. Annyira ízléses a lakk "csomagolása " hogy már az megéri. Hm nem is tudom, ez is pont az a kategória, hogy mindenhogyan szép: )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a csomagolása tényleg nagyon szép,mint egy karácsonyi dísz. :)

      Törlés
  4. de kis különleges ez a lakk. szép. :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép lakk. Nekem nyomda nélkül egy fokkal jobban tetszik.

    VálaszTörlés
  6. Csodaszép ez a lakk! Olyan, mintha zselé lenne! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tényleg nagyon szép zselé hatása van.

      Törlés
  7. Ez a lakk álmom! Nekem mindegy is milyen színben :D
    Áruld el, hol-hol-hol lehet kapni? Vagy rendelni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ha jól emlékszem láttam Müllerben a Kökiben,szóval szerintem ilyen helyeken tuti van :)

      Törlés
  8. azt hittem ez a lakk sima krémes rózsaszín,erre kiderül,hogy gyönyörű piros. annyira tetszik a valódi színe,hogy most a nyomdázás nem is jön be, mert elfedi :)

    VálaszTörlés
  9. Gyönyörű a lakk színe . Nyomdázva is nagyon jól mutat :)

    VálaszTörlés
  10. Gyönyörű lakk, gyönyörű képek, gyönyörű köröm :))

    VálaszTörlés
  11. Szép nagyon ez a pinkes piros! :) Nekem talán fehéren még jobban tetszene ez a minta rózsaszín helyett, de így is bejövős. :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. muszáj volt rá a rózsaszín,így legalább látszik,hogy a lakk piros :)

      Törlés
  12. Ennek a lakknak a színe valami csodálatos! Szerencsés vagy :3

    VálaszTörlés
  13. Nagyon szép színe van! Én imádom az ilyen "színváltós" lakkokat, amik a fény hatására egészen különböző árnyalatokat képesek produkálni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én is nagyon kedvelem. :) kár,hogy kevés ilyen lakkom van.

      Törlés
  14. Nagyon jól néz ki, tetszik, hogy nem a megszokott "párducminta-színeket" társítottad a manidban :)

    VálaszTörlés
  15. Nagyon szép lakk, nekem ez most diszités nélkül jobban tetszik :)

    VálaszTörlés
  16. Nekem ez most nyomda nélkül tetszik jobban :) Szeretem hogy ilyen színváltós, gyönyörű darab!

    VálaszTörlés
  17. Nyomda nélkül érvényesül igazán szépen a színe. Az üvege is gyönyörű. :)

    VálaszTörlés
  18. Mennyire fenséges és elegáns ez a lakk! :)))
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!