2014. január 16., csütörtök

Januári körmös kihívás-Subtle snow

Sziasztok lányok



Elérkeztünk a mai kihívás következő-havas- állomásához.
Mérhetetlenül unom már a havas illetve az ehhez hasonló témákat,vasárnap amikor lakkoztam,úgy voltam,hogy ezt a témát kihagyom.
Aztán amikor megvettem a Sinful Colors lakkját,tökéletes ihletem volt,így elkészítettem a manit.

Sinful Colors engem teljesen rabul ejtett,imádom ezt a márkát.Annyira jók ezek a lakkok,hogy valami félelmetes,rengeteg szín kollekció van,és még olcsó is.
Most a kék Savage lakkot választottam,nemrég írtam,hogy egyre jobban kedvelem a matt lakkokat.Ez a szín is matt,gyorsan szárad,extrán pigmentált és a színe sem elhanyagolható.







Ugye a matt lakkokhoz közel tökéletes körmökkel kell rendelkeznünk,minden kicsi hibát kihoz.Nekem a gyűrűsujjam nem tetszik egyedül,nagyon szubjektív vagyok és látok itt-ott hibákat.


Erre jött a nyomdázás,ami a havas témát foglalja magába.











Felhasznált lakkok és kellékek


SinfulColors-Base coat
SinfulColors-950 Savage 2 rétegben
Bm-H02 paletta
Konad fehér lakkja





kedveled a matt lakkokat?

13 megjegyzés :

  1. Nekem tetszenek a matt lakkok, ez is szép, talán jobban is érvényesül a minta.

    VálaszTörlés
  2. Valóban jobban érvényesül rajta a minta, de én akkor is a fényes lakkokat preferálom :-)
    Nagyon tetszene ez a szín is fényesebben :-D

    VálaszTörlés
  3. Nem rajongok a kék lakkokért, de ez még nekem is tetszik. A mattsága meg plusz pont :)

    VálaszTörlés
  4. nagyon cuki lett, édi ez a hópehely. :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép színe van ennek a SinfulColors lakknak!
    A minták meg nagyon passzolnak hozzá!:D

    VálaszTörlés
  6. Az a madár *.* valami haláli aranyos :)

    VálaszTörlés
  7. Annyira cukik ezek a hópelyhek. :)

    VálaszTörlés
  8. Nekem nagyon tetszik. A fenyős mintáról először összecsukott napernyők jutottak eszembe :D :D lehet, már várom a nyarat? pedig nem is :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. lehet.én jobban várom a nyarat mint a havazást :D:D

      Törlés
  9. Szép ez a matt kék, bár én utálom a világoskék színt körmön, mert annyira természetellenes egy kék köröm :) Kivéve, ha odazártuk a kocsiajtóhoz :)
    A címet esetleg átírod? Egy betűvel több van :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi átírtam.néha a sietségben elírok ezt-azt :D

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!