2014. január 30., csütörtök

Kihívás-11.Splatter



Sziasztok



Ezt a kihívást egy jó ideje hanyagolom,annyi minden másra került sor,hogy el is felejetettem továbbvinni :D
Ma viszont a splatter manikűrt vettem elő,döcögve de haladok tovább,próbálok mielőbb a végére érni.

Az alaplakk a trükkös Color club-By design lakkja.Ez ez nagyon szép lila lakk,már-már krémes szilvaszinnek tűnik,viszont lámpa alatt mutatta meg valódi színét.
Nekem tetszik ez az árnylat,egyre jobban kedvelem a lilás lakkokat-most is ilyen van rajtam :)




Splatter erre került fel,sárga pink és pisztáciazöld lakkokból,nekem nem tetszik ez a szívószálas móka,de a kihívás kedvéért mindent :)









Nektek tetszik ez a technika?


12 megjegyzés :

  1. Az alap gyönyörű O.O Nekem bejön ez a szívószálas dolog, a Tiéd extra jól sikerült *-*

    VálaszTörlés
  2. A végeredmény nagyon tetszik, gondolom jó sokáig száradt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. most betegszabin vagyok :D így belefért a száradás :D

      Törlés
  3. Nekem a körmöd is tetszik, meg általában a szívószálas manik, az utána való takarítás viszont nem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. á nem takarítottam sokat. szépen közberagasztottam az ujjaim :D

      Törlés
  4. jó lett a végeredmény, szép színeket válogattál össze. :))

    VálaszTörlés
  5. Valami eszméletlen szép ez a Color Club lakk, és a splatter is tök jól sikerült, nagyon szép színeket válogattál hozzá össze!

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörű ez a lila szín :) Nagyon jó lett ez a manikűr :) !!

    VálaszTörlés
  7. Fúúúú ez valami brutál jó lett!:D
    Nagyon tetszenek a neon színek a lila lakkon!

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!