2014. január 6., hétfő

ManiCute-Hello 2014!



Sziasztok



Ma eljött ismét a ManiCute kihívás napja,témája a Hello 2014!

Alaplakknak egy holo lakkot használtam,egyik legszebb fekete holo amit eddig láttam illetve használtam.
Jade-Magia lakkja 2 rétegben fedő holo szépsége,egyszerűen imádom.
Imádom a fekete lakkokat,közeébe sem ér ez a lakk a Color Club-Revvvolution lakkjához.

Viszont a mai téma az újév,tegnap rettenetesen nem voltam jól,szinte kómás fejfájás gyötört lakkozás közben.Szóval nyomdázáson túl másra nem lettem volna képes.









Pár bónusz kép a Jade lakkról









Felhasznált lakkok és kellékek


Sinfulcolors-Base coat
Jade-Magia 2 rétegben
Pink konad nyomdázni
Pupa silver chrome nyomdázni
Cheeky díszítő kövek
Bundle monster-Bm-H14
Konad top coat



kedveled a holo lakkokat?
ez a fekete tetszik neked?



25 megjegyzés :

  1. Nagyon tetszik hogy a nyomdázást kövekkel vadítottad meg!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett. :) Épp ezt a lakkot nézegettem a Llarowe webshopban, de még nem döntöttem melyik kettő legyen :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nehéz választani :) nekem a holo lakkok nagyon tetszenek,de már olyan sok holom van,hogy lehet mostanában nem kérek ebből a márkából :D

      Törlés
  3. Úr isten! E a Jade lakk valóban mennyei! A nyomdával és a strasszokkal pedig valóban nagyon jól néz ki.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi,örülök,hogy neked is tetszik:)

      Törlés
  4. ú,de jó lett! tetszik nagyon

    VálaszTörlés
  5. Nagyon vagány lett! Isteni ez a lakk. :)

    VálaszTörlés
  6. Uuuu,de mesésen gyönyörű ez a lakk!És a paletta is nagyon tetszik,jó lett ez a manikűr! ;)

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörű! A lakk önmagában is csodaszép, a nyomdával meg még szebb lett!!

    VálaszTörlés
  8. Meseszép a lakk, a végeredmény is szép, a gyűrűsujjad a kedvencem:]

    VálaszTörlés
  9. Szuper lett!
    A középső ujjadon a pezsgő nagyon tetszik! :D

    VálaszTörlés
  10. Nagyon tetszik!
    Ezennel eldőlt, megrendelem a Holiday palettákat :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem szerelem volt első látásra.komolyan ennyire nem voltam rákattanva egy kollekcióra sem mint erre :D
      szóval hajrá,nem fogod megbánni

      Törlés
  11. Wow! Sokáig kellett néznem a képet, azt hittem valami water technika aztán elolvastam a szöveget is. Extra jó lett a manid!

    VálaszTörlés
  12. A hüvelyk és a kisujjad nagyon tetszenek *-* de a gyűrűs ujj is baromi jól néz ki :))

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!