2014. január 14., kedd

NOTD-Nicole by Opi-Smile for the glam-era


Sziasztok 


Mai nap lakkja a Nicole by Opi-Smile for the glam-era lakkja lesz.Egyszerűen imádom!!
Talán ha választani kéne melyik a kedvenc sötétebb Nicole lakkom,ez lenne.
Bordó alapszínhez sok csillám társul,felkenve tényleg nagyon szép ez a lakk.
2 rétegben tökéletesen fed,viszont  a hüvelyk és a gyűrűsujjamra az Opi-Alcatraz rocks! lakkja került.








Nyomdázás került erre,egy sárga lakkot választottam,és egy szuper kis mintát.








Ezt a manit még novemberben készítettem,nekem jobban tetszik,hogy kicsit rövidebb a körmöm.Szerintetek?
A minta is szuper,igaz a mutatóujjamon elcsúsztam kicsit a mintával, és korrigálni kellett.
Ezt leszámítva az egész manikűr nekem tetszik. :)



Neked tetszik ez a manikűr?


10 megjegyzés :

  1. Atom! A lakk színe is, a gyűrűsujjadon lévő lakk is, úgy az egész mani együtt, a nyomda is baromi jó lett, bár szokatlan, hogy sárga, de nagyon illik hozzá :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem is nagyon tetszik ez a mani,az Alcatraz-t pedig egyenesen imadom,kar,hogy csak miniben jutottam hozza,igy alig merem hasznalni :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem ez az egyik legszebb homokhatású lakk. :) így megértelek :D

      Törlés
  3. Ez a bordós Nicole nagyon jól mutat azzal a lime lakkal, nem is gondoltam volna. A minta is tök érdekes. Egyébként szerintem is jobban mutat a rövid köröm, bár én alapból rövid köröm párti vagyok :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :) mostanában én is inkább rövid körmök...de néha elbizonytalanodok :)

      Törlés
  4. Nagyon tetszik mindkét lakk!:)
    A sárga nyomda,meglepően jól mutat a bordó lakkon.

    VálaszTörlés
  5. Hm, kicsit érdekes sárgában ez a minta :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!