2014. január 2., csütörtök

Opi-Jinx



Sziasztok


Eljött végre az idő,hogy írjak erről a lakkról.
Mini Bond girls kollekciót még szeptemberben vettem,a sand láz nem hagy alább,szóval muszáj volt megvennem ezeket a mini szépségeket.
Ezt a lakkot mindenképpen nagy változatban szerettem volna tudni a polcomon,de fortuna nem volt mellettem.Így a mini verzióval kellett beérnem.Anno amikor megjelentek,csúfosan elbuktak nálam,minden porcikámmal tiltakoztam a sand lakkok ellen.Aztán végülis győztek :D


Jinx egy full narancsos lakk,ezer és millió csillámmal.
Eleinte nem voltam benne biztos,hogy a fogamra való ez a szín,viszont felkenve györekesen megváltozott a véleményem.
Annyira szép,hogy nem bírtam betelni vele.



Már az üvegben látszik mennyire csillámos ez a lakk.







Fedőlakkal a gyűrűs és kisujjamon





Összegezve ez az egyik kedvenc sand lakkom ebből a kollekcióból,vidám nem hivalkodó fényben nagyon szépen csillog.




neked tetszik ez a lakk?




17 megjegyzés :

  1. Gyönyörűszép!
    No de hol marad a nyomdázás? :-)

    VálaszTörlés
  2. Brutálisan szép ez a lakk, örülök hogy Téged is elkapott a folyékony homok-láz :D
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  3. tényleg szép, különleges színe van :)

    VálaszTörlés
  4. Bár a Jinxet még nem próbáltam, de annak idején az ő gyönyörűsége csábított el a sand lakkok felé. Azóta már beszereztem egy dupe-ját, egyik kedvenc nyári színem.

    VálaszTörlés
  5. Hűha *-* Csodálatos, naplemente *-*

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép ez a lakk!:) Nekem nagyon tetszik,hogy inkább narancssárgásba hajlik.:D

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép! Milyen fedőlakkot használtál? Én hiába használok homok lakkra fedőlakkot, az nem látszódik!

    VálaszTörlés
  8. Isteni ez a lakk, egész nyáron ez volt rajtam a Suzy's hungary again-el felváltva. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem idén nyáron és is ezt fogom kenegetni... :D

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!