2014. január 8., szerda

PiCture pOlish-Kryptonite



Sziasztok


Picture Polish Kryptonite lakkja listás volt nálam,igazán örültem amikor megkaptam.
Imádom az ilyen jellegű illetve színű lakkokat,zöld színt szívesen viselek,télen-nyáron.
Igaz a nyárra még várni kell,talán jobban illik ez a lakk ehhez a zord komor időhöz,nálam inkább a hangulat játszik közre egy-egy lakk felkenésekor,mintsem az időjárás.


Színe mély zöld,de mégsem annyira mint egy-egy blogon látni.





Super human nails for you kis mellékszöveget kapta a lakk,morenailpolish volt a megálmodója.
Imádom ezt a lakkot,valami hihetlen szép.
Felkenve két réteg elég belőle,igaz én egy harmadikat is ráhúztam volna.Itt-ott kicsit foltosnak láttam,viszont szerintem becsapós a kicsike,mert a fényhatás megtévesztette a szemem.
Gyorsan szárad,imádom benne a holo hatását,egyszerűen meseszép.




napsütésben




 Erre került egy pár water decals,jaj hát nem tudom miért erre raktam fel.
A matrica szinte elveszett ....






Nekem nagyon tetszik ez a szín illetve maga a lakk,Cosmos után ez a kedvenc Picture pOlish lakkom.




kedveled az ilyen színű lakkokat?



16 megjegyzés :

  1. Azta *-* a legszebb zöld amit valaha láttam *-*

    VálaszTörlés
  2. Hiába zöld, biztos nagy szerelem lenne köztünk :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A zöld nem a kedvencem, nem érzem általában komfortosan magam, ha azt viselek :)

      Törlés
  3. Jaj, fájdítod a szívem :D remélem enyém is hamarosan megérkezik..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kíváncsi leszek,neked hogy tetszik:)

      Törlés
    2. szerintem szerelem lesz :)

      Törlés
  4. fú ezzel a rózsás matricával de szép. *-*

    VálaszTörlés
  5. Atyaég ez a lakk!!!
    Nagyon szép!:D
    Tetszik a rózsás matrica is rajta,szerintem erre mindegy mit tesz az ember szép és kész !

    VálaszTörlés
  6. Nem szeretem a zold lakkokat,de ezzel en is regota szemezek :-)

    VálaszTörlés
  7. Csodás! *.* De ez most inkább minta nélkül tetszik. :)

    VálaszTörlés
  8. Szépséges! Egyik kedvencem a PP lakkok közül *-*

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!