2014. január 11., szombat

Pupa-035-Hologram violet



Sziasztok



Hatalmába kerített a holo.Kicsit furcsának tűnhetek,hogy télen mit szeretek a holo lakkokban?!
Imádom őket és kész :)
Lila Pupa holo lakkot még napsütéses időben volt szerencsém kirpóbálni és lencsevégre kapni.
2 rétegben fedő lakk,a színe nekem nagyon tetszik,eddig ehhez hasonlóval nem rendelkeztem,az ára sem lehanyagolható,outletben 2euro körül árulják ezeket,szóval megéri a befektetés.
Az ecsete még mindig nem tetszik,eszméletlen hosszú és csálé,nem lehet normálisan lakkozni vele...
Az üvegen csak szám van,név nincs,nekem ez sem nagyon pozitív,de túlélem,kis keresés után a neten fellelhető a neve.











Erre került pár water decals.















Matricával nem rossz,viszont nekem személy szerint, anélkül jobban tetszik ez a holo lakk.



Felhasznált lakkok és kellékek

Nfu-oh-Aqua base
Pupa-035-Hologram violet két rétegben
Water decals-Bornprettystore
Essence Top coat





kedveled a lila holo lakkokat?




38 megjegyzés :

  1. Csodás ez a lakk, néhány képen úgy néz ki, mintha sand finise lenne. :)

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó lett, amúgy nekem nem különösebben passzol össze a barna (toll) és a lila, de az összhatás irtó szuper lett :D az a lila holo meg egyszerűen csodálatos. ide lassan már "nyálat csorgatni" jövök :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tehetek én róla, hogy a lakkjaid 99%-át örökbefogadnám? :D

      Törlés
  3. de szép. *-* nem szeretem a holo lakkokat, de nálad mindig olyan szépeket látok. *-*

    VálaszTörlés
  4. Istenkém meseszép ez a lakk! Sajna nálunk a Pupát eddig még csak Marionaudban láttam és azt is teljes áron ami nem túl megnyerő ilyen kis mennyiségért, de mindig bemegyek ha arra visz utam...hátha leárazzák... a kedvemért :D :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaj tudom,otthon nagyon húzós az ára :(

      Törlés
  5. Ismét egy gyönyörű Pupa lakk :D Már a szín is annyira szép, a holo hatás olyan jól feldobja, nagyon szép :)

    VálaszTörlés
  6. Nekem matrica nélkül jobb, sokkal. :)
    Valahogy nekem nem illik bele a lilába ez az aranyos, bronzos, tollas dolog...
    Én nem feltétlen évszakhoz lakkozom a körmöm, nálam ez kedvfüggő :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nálam is kedv kérdése,de azért muszáj tartani a ritmust a blogon :D

      Törlés
  7. Nagyon szép ez a holo lakk, holo is lila is... mi kellhet még a magunkfajtának?

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép ez a lila pupa lakk!
    Na és még holo is!:D
    Nagyon fainak a tollas matricák,nekem így is-úgy is tetszik a manikűr.:)

    VálaszTörlés
  9. bámulatba ejtő! egy ilyet nekem is. :D

    VálaszTörlés
  10. Beautiful holographic effect!

    Please check out my giveaway: http://thechainnail.blogspot.com/2014/01/giveaway-orly-lakme-faces-sally-hansen.html

    VálaszTörlés
  11. Matrica nélkül nagyon jól néz ki! :)

    VálaszTörlés
  12. Nagyon jó a lakk. Eleve a lila szín, és még holo is. :D

    VálaszTörlés
  13. Most sokkot kaptam ám :D
    *-* Szemet gyönyörködtető *-*
    Sajnos csak egy holo lakkom van az is S-he illetve a Catrice-nek van egy olyan lakkja ami holoféle.
    De egy Englandra pályázom a közel jövőben :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az jó választás lesz:) csak tudj majd dönteni :D

      Törlés
    2. Igazából a Tristamra fáj a fogam,vagy egy rózsaszín lakkra de annak nem tudom fejből a nevét: )

      Törlés
  14. Ohh, de szépséges! Nagyon tetszik!! :))

    VálaszTörlés
  15. Ajjh de durván holo ez a lakk, ebből aztán nem spórolták ki az anyagot! :D
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  16. Jujj de szép ez a lakk! Annyi holo lakkot látok a blogodon, hogy a végén még én is megkedvelem őket :D Egyébként nekem is jobban tetszik matrica nélkül.

    VálaszTörlés
  17. 20-án szülinapom van, remélem valaki veszi a célzást :D
    Na viccet félretéve, meseszépséges <3

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!