2014. január 5., vasárnap

Pupa-039 Holographic Taupe



Sziasztok



Ma egy Pupa holo lakkról lesz szó.
Talán ez a kedvenc lakkom ezekből a Pupa holokból,a színét kifejezetten szeretem.









Színe nagyon szép,sötét sampagne már-már arany.
Erre került pár vizes matrica,szeritem így sokkal szebb az egész manikűr.
A lakk maga két rétegben fed,én nem kedvelem a Pupa lakkok ecseteit,nagyon esetlenek,hosszúak és szinte lehetetlen szépen egyenletesen lakkozni velük.
Meglepő módon a Gel finish lakkoké laposak,pont olyanok mint a Rimmel lakkoké.Remélem egyszer átveszik ezeket,és minden Pupa lakké ilyen lesz.
Szóval ez a lakk nagyon szép,tartós 2 rétegben tökéletesen fed.








Felhasznált lakkok

Nfu oh-Aqua base
Pupa-039 Holo taupe 2 rétegben
Water decals-Bornprettystore 
Pupa-Top coat




kedveled az ilyen holo lakkokat?




22 megjegyzés :

  1. Csodás lakk, és nagyon illik hozzá a matrica is. Annyira szuperek ezek a Pupa lakkok :) *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök,hogy tetszik.
      Én is nagyon kedvelem a Pupa lakkokat,illetve sminktermékeket,eddig nem nagyon figyeltem rájuk.
      De van outletben is,ami nagyon szuper,mert olcsóbban lehet venni lakkokat is.Ez a lakk 2 euro volt,a boltban a Pupa lakk 5,90 eurot kóstál.

      Törlés
  2. *-* ennyi... :D szemem csillog :D Mikor lesz a következő csajos téma? :)

    VálaszTörlés
  3. Széép lakk :) , szuper lett matricával :)

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű ez a lakk, de nekem most is, mint az esetek többségében minta nélkül tetszik. :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép :) Nekem most önmagában jobban tetszik, virágok nélkül.

    VálaszTörlés
  6. Matricával nagyon tetszik, anélkül nekem kicsit fakó, az élénkebb lakkokat szeretem :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép ez a lakk:) Az egyik Color Clubot juttatta eszembe, Love em leave em.

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép lett... Annyira szeretnék egy szép sárga vizes matricát, de a múltkorival nagyon ráfizettem. Sötét alapra szerettem volna tenni, de semmi nem látszott a virágból.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem a tollas volt ilyen.vettem vagy 10-et és szinte egyik sem látszik felrakva.

      Törlés
  9. Nagyon szép holo lakk!
    A matricával nagyon jól mutat,nekem úgy jobban tetszik most!:D

    VálaszTörlés
  10. Hmm...nem rossz, nem rossz :D Díszítve nagyon tetszik!

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!