2014. január 15., szerda

Pupa-Holograpfic 031 Light green



Sziasztok lányok





Holo lakkokból sohasem elég,legalábbis én így vagyok vele,mai választottam egy világoszöld Pupa.
Kis leleményes vagyok,mára a képen látható összes holo lakk tulajdonosa vagyok,nekem ez azért is külön öröm,mert tavaly nem nagyon vetettem pillantást ezekre a lakkokra,másrészről szerencsére itt az outletben még megtalálhatóak,így lassancskán megvettem mindet-sokkal jobb áron.

Szóval a lakk a 031 light green nevet kapta,nekem ez az egyik kedvencem a 10 színből.
Alapból imádom a zöldet,ennek a lakknak a színét nagyon eltalálták.Az ecsetét még mindig utálom,de szó szerint így van,fedése tökéletes.

Színét nehéz lámpánal előcsalogatni,legközelebb tuti tesztelen napfényben :)
Mivel eddig egy Pupa holo lakk sem okozott csalódást,biztos vagyok benne,hogy ez is ugyanolyan remek mint a többi másik 9.








Muszáj volt nyomdázom rá :)
Kis egyszerű minta ez,nekem nagyon tetszik.









Felhasznált lakkok és kellékek


Nfu-oh-Aquq base
Pupa-031 Light green két rétegben
Pueen18 paletta egyik mintája
Konad light green lakkja
Essence Sealing top coat





kedveled a világosabb holo lakkokat?



14 megjegyzés :

  1. Gyönyörű lett! Én is nagyon szeretem a holo lakkokat, bár csak néhány darabom van :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :)
      jaj hát én nagyon rákaptam. :D az a-england-ról ne is beszéljünk :D

      Törlés
  2. Ú, milyen különleges színe van, varázslatosan szép ez a lakk! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  3. Ó de kár, hogy itthon nem lehet akciósan beszerezni őket, meghalok egy kékért. ** :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. gondolom itt azért is akciósak-általában-mert a Pupa olasz.Próbálják felvenni a versenyt a konkurenciával.
      Ez már kifutott széria is....

      Törlés
  4. ismét egy gyönyörű Pupa mani, annyira gyönyörű! :))

    VálaszTörlés
  5. nem annyira jön be ez az almazöld szín, de a nyomdázással határozottan tetszik

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörű *-* na jó gyarapítani fogom a holo lakkjaim számát ami kemény egy darab: D

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!