2014. január 29., szerda

Sparitual-Lithophonic



Sziasztok



Egy új,eddig nem látott márkát hoztam ma a blogomra,ez a Sparitual.
Vegan lakk lévén nem sok reményt fűztem hozzá,de bevallom kellemesen csalódtam.
Az üvege duci,15ml-es csoda sokáig elég lesz,és valami félelmetesen szuper a lakk minősége.
A kupakja full olyan mint az Orly nagyméretű lakkoké,gumis.






A lakk fénysebességgel száradt,nem volt büdös,inkább kellemesnek éreztem az illatát.
Egy rétegben is szuper volt a fedése,megszokásból került fel rá a második réteg.







Nagyon különlegesnek találom ezt a színt,néhol barna néhol pedig zöld.Először a nubar Wildlife lakkja jutott eszembe róla,de az ennek a közelébe sem ér.
Sokkal szebb ennek a fénye,a fedése,és úgy maga az egész lakk.


Erre került pár water decals,ami szerintem adott ennek a lakknak még egy plussz löketet.










Imádom ezt a lakkot,gondolkoztam még pár szín vásárlásán :)



Felhasznált lakkok és kellékek



Opi-Base coat
Sparitual-Lithophonic 2 rétegben
Bornprettystore water decals
Opi-Top coat





neked tetszenek az ilyen lakkok?

17 megjegyzés :

  1. Én is kellemesen csalódtam ezekben a lakkokban, egy rétegben is fednek az eddig kipróbáltak, és nagyon tetszik a gumis kupak :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. álatlában kritikus vagyok az új lakkokkal,de tényleg nagyon szuperez a márka. :) megnézem neked melyikek vannak meg :)

      Törlés
  2. Egyetlen ilyen lakkom volt de a vége felé beszáradt,lehetetlen a teljes üveget elhasználni.Tartósabb volt mint a többi lakkom,de nekem nagyon orrfacsaró volt,mintha valami sebbenzin vagy mi lett volna benne...azt nem szerettem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én eddig semm büdösséget nem tapasztalatam :)
      mondjuk biztos voltam benne,hogy 15ml a végefelé beszárad,sok ám egy lakkban ekkora mennyiség :)

      Törlés
  3. Hűha *-* matricásan nagyon tetszik. Bár amúgy mit takar a vegan lakk?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Sparitual olyan különleges körömlakkokat és körömápoló termékeket fejlesztett ki, melyek táplálják a körömágyat és erőssé teszik a körmöket, megfelelő alapot biztosítva ezzel a színek felviteléhez. Mindemellett a Sparitual az első olyan márka, mely dibutil-ftalátok, formaldehid és toluene mentes körömlakkokat és körömápoló termékeket forgalmaz, valamint a vegán elvekhez igazodik.( dibutil-ftalátok, toluene, formaldehid és formaldehid gyanta mentes. )

      Törlés
  4. Nagyon tetszik :) Sok külföldi blogon is látni ezeket a lakkokat, úgyhogy én is gondolkodtam a kipróbálásukon :)

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű ez a lakk és a minta is nagyon jól illik hozzá. :) Megnézném rajta aranyban is azt a mintát. ;)

    VálaszTörlés
  6. Igazi kaméleon ez a lakk, és minden képen nagyon szép a színe :]

    VálaszTörlés
  7. Nyomdázva mennyire állati már! :O

    VálaszTörlés
  8. Szép, főleg a zöldes fénye tetszik.

    VálaszTörlés
  9. Az én kezemen nem hiszem, hogy jól állna, pedig szeretném, mert tök jó színe van! :D

    VálaszTörlés
  10. Gyönyörű ez a lakk! A nyomdázásaidat pedig külön bírom, én ezt a színt a military zöld beütése miatt ebbe az irányba vittem volna el a nyomdázásnál, de Neked sikerült olyan lakkal és mintával feldobni, amitől ismét dobtam egy hátast - imádom! :)))
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a párom is pont ezt mondta,hogy katonai zöldes.
      hát nem nyomdáztam de írtam is :) ez most egy vizes matrica.
      de betudom,mivel lelkes olvasóm van,hogy késő van,és csak a képeket nézted :D

      Törlés
    2. Az éjszakai bagoly mindenit, bocsánat! :) Tessék: ennyire letaglózott hogy már olvasni is elfelejtettem :D
      Pusza: Reni

      Törlés
  11. Nagyon tetszik ez a lakk!:)
    Tényleg olyan militarys beütése van.:) A matrica pedig nagyon jó választás volt.:D

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!