2014. január 10., péntek

Utóbbi idő termései



Sziasztok



Ma este készítettem pár fotót,amiket legutóbb vásároltam illetve érkeztek.
Sajnos pár csomagom nem kaptam meg,többek között a bornprettystore-t illetve pár lakkot amit még decemberben rendeletem.
Szóval a héten elkezdődtek a leárazások nálunk,itt általában  ez,úgy mindenre vonatkozik.
Én lakkokat vadásztam,de vettem pár pulcsit cipőt kabátot,intim fehérneműt és sminktermékeket.

Elsőnek a Rimmel-el kezdeném a sort,nagy meglepetésemre 2 euroba kerültek.Szinte minden színt megvettem volna,én nagyon kedvelem a Rimmel-t,igaz ezeket az új lakkokat még nem próbáltam,de nem hiszem,hogy csalódni fogok.

Legjobban a körömápoló termékeknek örülök,azért is mert itt ezeknek az ára normál 8 euro,most 2 euros darabáron hozhattam haza.

Nail rescue-14 napos kezelés,Perfectional-Base és 421 Clearly clear 



Rimmel Salon pro Kate lakkok

Ezeket még nem használtam,igaz nem volt egyszerű választani.
A színek nagyon szépek a lila illetve a pink érdekel nagyon de a zöld sem hagy hidegen.
Brit manikűr is érdekel,a piros most nagy kedvencem,kíváncsi leszek a fedésére.






Opi lakkok


Ezeket a Sephorában vettem,nagy meglepetésemre tökre más árak vannak online mint élőben.
A lakkok 6 illetve 10 euroért voltak kirakva, a kasszánál viszont 3,50 euroért lehettek az enyémek.
Volt 10%-os kuponom is illetve a gold kártyám is használtam volna de nem lehetett.

Legjobban most per pill a matte top coat érdekel,My paprika is hotter than yours nekem nyári szín lesz,és a Hands off my kielebasa! 






Essence Dark romance- 02 Red romance


A matt  nagyon tetszett remélem felkenve is tetszeni fog.




SinfulColors-Purple diamond



A színe nagyon tetszik,többet nem tudok írni erről a lakkról :)







Cheeky paletta


Ezt még december elején rendeltem,nagy meglepetésemre kapatam szuper ajándékokat.
A paletta nagyon tetszik,princess charming nevet kapta.Kicsit gyerekesen bohókásak a minták,de tényleg nem rosszak.Néha szeretem az ilyen kis naiv mintákat. :)




 A pufók macskát muszáj volt megmutatnom :D


Az ajándékok


30 díszítőszalag



 ÉÉÉS a legjobb.
Nail art ecsetkészlet pontozókkal.

Pontozóm van cheeky igaz bornperttystore is van,de nem bánom hogy van ebben a készletben.Az ecseteknek nagyon örülök,nagyon meglepődtem amikor megláttam.
Először azt hittem valami sminkes termék lesz,de jobb hogy körmös,ezt sokkal többre értékelem.







20 db ecset van benne és 5 pontozó,a tartó nagyon szuper kis mágneses patentel zárható.Nagyon praktikus és igényes az egész!!

Orly lakkok

Most az egyik szennylaphoz orly lakk jár ajándékba,3ból nekem 2 tetszett.
Az egyik a piros Monroe's red a másik a szilvaszínű Plum noir.
A harmadik lakk egy barna,valahogy nem éreztem,hogy kell.




Ha szívesen látnátok valamiről mostanában tesztet írjátok meg kommentben :)



17 megjegyzés :

  1. Szuper, minden érdekel nagyon szépeket válogattál. Talán leginkább az Orly lakkokra vagyok kíváncsi, különösen szép színek!

    VálaszTörlés
  2. Az orly lakkokrol feltetlenul irj!de nyilvan minden erdekel :-D

    VálaszTörlés
  3. Pfuhh micsoda lakközön :D Jöhet mind, szépen sorjában, ráérünk :) És a cica meg a róka nagyon cuki, na meg a dínó és nyuszi is :D

    VálaszTörlés
  4. Csodás *-* Mondjuk nekem is mindegy mivel kezded, egyformán érdekel mind: )

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép lakkok..*.* Várom a teszteket! :)

    VálaszTörlés
  6. Hű, mennyi szépség! :-)
    Engem a körömnyomda érdekel leginkább, de persze jöhet mind szépen sorban!

    VálaszTörlés
  7. a pufók macskás mintával csinálj manit. :DDDDDD

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szep lakkok, nekem a Rimmel és az Orlyk tetszenek legjobban.:)

    VálaszTörlés
  9. Gyönyörű lakkok, az Essence-re leszek nagyon kíváncsi. Illetve arra, hogy a Rimmel átlátszója hogyan fog teljesíteni :)

    VálaszTörlés
  10. Az a dínós minta a lemezen! NEKEM KELL! Brühühühühühühühü

    VálaszTörlés
  11. Fúúúú nekem ez így mind jöhetne.:D
    Nagyon szuper dolgokat vettél!
    Mindegyik tetszik!

    VálaszTörlés
  12. Mindegyik lakk nagyon szép, de nekem a Cheeky lemez tetszik a legjobban. Tündéri minták. :)

    VálaszTörlés
  13. Pufók cicc! :DDD Imádnivaló, vele kérném szépen a nyomdázást elsőként a palettáról! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  14. "az egyik szennylaphoz" :D :D ez nagyon tetszett! Nálunk miért nem adnak Orly lakkot valamelyik újsághoz? :( Egyébként nagyon jó lakkokat vettél, a nyomdalemez meg valami meseszép! Engem a lemez érdekelne a legjobban, csodás minták vannak rajta, kíváncsi vagyok mit hozol majd ki belőlük!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon nem szeretem az olasz újságokat. szinte csak felesleges dolgokról írnak,és telis teli vannak hírdetéssel :(
      de,hogy néha van pár lakk hozzájuk nem rossz dolog :) mostanában jobban figyelek,hogy van-e valami akciós lakk :)

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!