2014. január 21., kedd

Water marble


Sziasztok



Tegnap megszállt az ihlet,imádom a Water marble-t,de eddig nem voltam nagyon sikeres az elkészítésében.Most sem sikerült olyanra,amilyenre szerettem volna,de jobb mint amiket eddig készítettem.
Általában amikor elbénázom 2 ujjam már elmegy tőle a kedvem,most is így voltam vele,de nem adhatom fel mindig.
A legvégére nagyon belejöttem,de kár,hogy csak a végére,a hüvelykujjam lett a legjobb :)

Imádok az általam kevésbé használt lakkokkal ilyen szuper manikat készíteni.
Ahogy észrevettem a képeken,a zöld lakk nem érvényesül igazán,pedig az igazi pisztácia szín olyan jól mutata,fukszia mellett méginkább.
A sok tiszítás annyira nincs ínyemre ,de belefér,lehet több celluxot kéne használnom körbe az ujjamon.





Fedőlakkal a legjobb.Imádom ennek a lakknak a csillogását,olyan kis tündérmesés,nagyon szeretem.









Felhasznált lakkok


Opi-Base coat
Opi-Alpine snow 2 rétegben
Cellux
Tálka és víz
Essence- Hugs and kisses- 01 Sugar baby sugar, Love it or leave it
01 Cherry blossom girl-01 Fortune cookie
China glaze-Fairy dust




kedveld ezt a technikát?








38 megjegyzés :

  1. Nagyon jól sikerült :) A CG csillámos lakk pedig nagyon édes. :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaj egyik kedvenc fedőlakkom :)
      örülök,hogy tetszik a mani.

      Törlés
  2. Nagyon jó lett! A hüvelykujjadon meg a kisujjadon tetszik legjobban a minta :)
    Én még nem tudtam rászánni magam, hogy kipróbáljam a water marble-t, pedig csak meg kéne próbálnom, mert olyan szépeket lehet belőle kihozni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. őszintén,sokat hezitáltam én is. nem a sok pepecseléssel van bajom,hanem nem tudom melyik lakkok működnek. viszont valami sötétebbel is kéne majd ügyeskedvem. :)
      majd lesem nálad,hátha felbukkanik majd egy water marble :)

      Törlés
  3. Nagyon szép lett :)) Olyan, mint egy csillámpóni farka :) én még nem igazán próbáltam ezt a technikát, de majd egyszer szeretném megtanulni :)

    VálaszTörlés
  4. látom, kedvet kaptál hozzá :D nagyon szép lett!

    VálaszTörlés
  5. Hű, a hüvelykujjadon tisztára olyan lett, mint az évgyűrűk *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. régen volt ilyen műsor :D:D:D most hangosan felnevettem :D

      Törlés
  6. Szuper lett! A hüvelyk ujjad engem a selyemcukorkára emlékeztet :)
    Annyira ügyes vagy! Nekem nincs hozzá türelmem :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. elfogult vagy :)
      de örülök,hogy tetszik :)

      Törlés
  7. Nagyon jól sikerült :), én is pont a napokban gondolkodtam egy igazi watermarblézésen (új szavakat gyártok közben), de aztán lusta voltam hozzá :P

    VálaszTörlés
  8. Utálom a sárgát, de ez most még nekem is bejön :]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szuper ennek örülök:)
      a sárgát én sem kedvelem,de vásárolok belőle,szerintem kényszerítem magam tudat alatt arra,hogy szeressem :D

      Törlés
  9. Nekem sosem megy,de tudom,hogy nem minden fajta viz meg lakk alkalmas ra.Hatha egyszer en is belejovok,mint te.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sima csapvizet használtam.Igaz az első cseppnél rásegítettem,hogy jobban terüljön a lakk,de utána már ment mint a karikacsapás :D
      a zöld lakk nem érvényesül,sárgát többet használtam,mert az szuperül terült a vizen.
      nem tudom melyik lakk jó erre,ebben nem tudok segíteni sajnos.... ezt is tökre véletlenül használtam,pl a Hugs and Kisses lila lakkja erre a célra már nem volt jó...

      Törlés
  10. Szerintem nagyon jó lett :) Én eddig egyszer próbálkoztam , de nem sikerült . Bejegyzésed olvasásakor megjött a kedvem ismét megpróbálni :D

    VálaszTörlés
  11. Hu de jól néz ki *-* nekem sose sikerül, úgyhogy én a matricás technikát alkalmazom: ) egyszerűbb: D

    VálaszTörlés
  12. Nagyon jó lett, a kedvencem a hüvelykujjadon lévő! :-)
    Én a száraz változatot próbáltam, nekem inkább az jött be.

    VálaszTörlés
  13. Nagyon jó lett, igazán szép mintákat fogtál ki! Én csak azt utálom ebben a technikában, hogy a legjobb részek sose a körmömre, hanem a ragasztószalagra kerülnek. :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. na igen ismerős.
      talán a titok abban rejlik,hogy sok-sok vonalat kell húzni akkor tuti kerül a körömre is :)

      Törlés
  14. nagyon nagyon jó lett, nekem eddig 1x sikerült. :/

    VálaszTörlés
  15. Ó de jópofa! Kis cukker lett a manid ezzel a csillámtengerrel! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  16. Nagyon jól sikerült!:D
    Igazat megvallva nekem is még csak egyszer jött össze,utána nem igazán akart és 2-3 próbálgatásnál feladtam.:(
    De a tied nagyon tetszik!
    Jó kis vidám lett ezekkel a színekkel! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. pedig nem szabad feladni,próbáld azért újra :)

      Törlés
  17. De jó! :) nekem nagyon tetszik! :) Amúgy próbáld meg egyszer úgy, hogy ajakápolóval kened be a körmöd körül a bőrt. Még én sem használtam ezt a módszert, de több helyen is olvastam róla, s elméletileg, a zsíros felület miatt nem szabadna odaragadnia a lakknak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. öhm én is olvastam erről,de az ilyen művészboltban kapható szilikonos paszta?! volt. :D

      Törlés
  18. Nagyon vagány lett! A színei isteniek! A gyűrűs és a nagy ujjad a kedvencem. Én is mindig félve nyúlok ehhez a technikához, mert a vége csapkodás, és idegbetegség szokott lenni. :D

    VálaszTörlés
  19. Nagyon jó színeket használtál, plusz a csillámos topper is istenien mutat rajta. Valóban a hüvelyk ujjad lett a legjobb, meg a gyűrűs! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!