2014. január 22., szerda

Winstonia nyomdapaletták


Sziasztok lányok




Tegnap sikeresen kézhez kaptam a Winstonia nyomdapalettákat,amit még előrendelésben vettem Karácsonykor.

Eddig csak nézegettem a Winstoniát,az első generációs nyomdapaletták is tetszenek nekem,viszont közel sem volt akkora kattanás mint ennél.

A második generációs paletták,ebben a kis tartóban érkezett meg,jól becsomagolva.
22 lemezt tartalmaz a doboz,nekem szinte mindegyik palettán van legalább 2 minta ami tetszik.
A változatosság fogott meg,nekem már nagyon unalmasak,a szíves illetve az össze-vissza minták-vonalak kockák ehhez hasonlóak-,persze minden ehhez hasonló készletben elvétve akad egy-két ilyen darab.
Talán már a bőség zavara beszél belőlem.... :D


Tegnap este két manikűrt készítettem,komolyan nagyon meglepődtem,hogy mennyire szuperek a minták!!!!A paletták tökéletesen felfekszenek az asztalra egy mm hajlás sincs bennük!!
A minták mélyek és jól láthatóak.
Egyszer szeretnék egy összehasonlító bejegyzést készíteni...remélem hamarosan sort kerítek erre is.

De lássuk a palettákat.Minden kép alá írtam egy pár személyes gondolatot,mik azok,amik nekem tetszenek.



innen minden minta tetszik akkor is ha már uncsik ezek nekem

kolibri a méhecske és a szíves indás minta a kedvencem

kulcs és az mellett lévő minta tetszik.itt alul nem tudom mi ez? egy kályha? 

mindegyik minta tetszik,de a homokóra a legjobban

a vonalas-legalul- és a madár ami tetszik


mindegyik minta tetszik

kézzel formált szív tetszik és a maci

kedvenc palettám!!!!mindegyik minta tetszik

imádom a cirkuszos mintákat.mind tetszik

a koala és a delfin tetszik



mind tetszik

a csirkéken kívül mind tetszik

mindegyik minta tetszik!!!

mindegyik tetszik :)
a kastély nem tetszik,túl nagy a minta.

másik nagy kedvenc palettám

a repülő disznó nagyon cuki :D

túl nagy a szélmalom 
mindegyik mintat tetszik.

nem igazán tetszenek,túl nagyok a minták

mindegyik minta tetszik

idén majd jó lesz. mindegyik minta tetszik

Összességében kicsit kételkedve vettem meg,de kellemesen csalódtam.Aki szeretné beszerezni annak szívből ajánlom, innen rendelhető,kicsit húzós a posta,de néha lehet kuponkódra akadni....
Biztos rendelek még innen,a kisebb paletták is érdekelnek.

Szeretek nyomdázni,nekem írhatjátok,hogy sok palettám van,szerintem ezekből sohasem elég.
Mindig van új vagy újabb ami megéri az árát,de ezt már olyan sokszort leírtam :)



neked melyik tetszik innen?


15 megjegyzés :

  1. A kézzel formált szín nekem nagyon tetszik , természetesen az összes nagyon széép :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem is a 208-as lemez a kedvencem, az a legjobb! :-)
    No és persze az utolsó is nagyon cuki!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem is. ( instán fent van a manikűr....)

      Törlés
  3. De szépek! A tündéres és a cirkuszos tetszik a legjobban, ja meg a karácsonyos :D De mind nagyonszép, és igazad van: nyomdapalettákból sosem elég :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem sem elég :) mostanában szívesebben költök erre mint lakkokra. :)
      de örülök,hogy Te is így gondold,ahogy én :)

      Törlés
  4. Egyszerűbb lett volna azt írnod, hogy melyik nem tetszik :D Szerintem is jó kollekció, én szeretem :)

    VálaszTörlés
  5. Csak a teljes készletet lehet megvenni? A tündéres instant szerelem, és még tudnék válogatni :) Sok van, ami tetszik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a winstonia oldaláról igen.
      eddig kevés olyan oldalt tláltam,ahol bontva lehet ilyen kollekciókat megvenni.
      ha esetleg ráakadok,kiegészítem a posztot :)

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!