2014. február 24., hétfő

Bourjois-22 Turquoise block



Sziasztok



Bevallom ezzel a márkával még nem találkoztam,legutóbbi hazalátogatásom alkalmával vettem,Erika nem unszolt sokáig, a blogján lévő piros lakk magával ragadott.
A pult előtt pont azt beszélgettünk,ideje lenne már tavaszias színeket venni,nem is haboztam sokáig,és megvettem ezt a zöld árnyalatot.




Ecsete kicsit rémísztő,amikor megláttam arra gondoltam,tuti nem lesz egyszerű használni,az én körmeimre széles lesz.
Nem lett,nagyon jó kis ecsete van,tökéletesen lehet lakkozni vele.
Felkenés után azt ígéri,hogy szuper gyorsan megszárad.
Bevallom egy rétegben is fedett a lakk,a második réteget csak már a megszokásból kentem fel,de a 2 réteg is csont szárazra száradt percek alatt.










Erre került pár glitter amit a bornprettystore oldalról rendeltem, és nyomdáztam rá az Essence Love letters lakkjával illetve palettájával.








Nagyon szkeptikus voltam az essence nyomdázóval szemben,annó csalódtam ebben,viszont most kellemes meglepetés ért.
A lakk egész jól muzsikált, a paletta nagyon szuper,végre kicsit mélyebbek a minták.
Yvett küldte el nekem az essence termékeket -köszönöm szépen- :)









Csomagban még volt az Essence ice ice baby kábeltartó-ja,nekem ez nagyon hasznos kis cucc,ugyanis utazáskor szeretem dobálni a fülhallgatómat.
Végre megoldotta ezt a problémát :)





Felhasznált lakkok és kellékek

Opi -Base coat
Bourjois-22 Turquise block 2 rétegben
Essence-Love letters 01 I'm on cloud nine nyomdapaletta
Essece-Love letters 05 inheart
Konad top coat
Essence-Ice ice baby kábeltartó-01 Dancing on ice



ismered ezt a márkát?
esetleg próbáltad már?


28 megjegyzés :

  1. Ez aztán a gazdag díszítés :D
    Nekem is van hasonló színű lakkom, két éve volt nálam ez a szín sláger, szerintem a legtöbb márkának van ilyen színű lakkja. Hogy ennek a lakknak milyen rövid szőrű ecsete van!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem spóroltam :)
      nekem nagyon tetszik ez a szín,abszolút pozitív hogy az első rétegben is fed.

      Törlés
  2. Nagyon nagyon tetszik ez a szín! :) Bevallom nekem most a nyomdás díszítés nem jön be, de az alaplakk csodás! :)

    VálaszTörlés
  3. Ezer éve keresem a tökéletes türkiz lakkot, azt hiszem ez lesz az, köszi a tippet :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szívesen! :) Szuper lett a mani, jó az essence nyomdázós cuccos..:) bár én ritkán nyomdázom, ezért inkább nem vettem meg :)
    És Úriiisten ez a türkiz körömlakk valami mesés..*.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kár,mert tényleg nagyon szuper. :)
      köszönöm a segítséged mégegyszer :)

      Törlés
  5. Nagyon szép ez a türkiz körömlakk, lehet, hogy én is megnézem magamnak. :)
    Egyébként neked mennyi idő alatt érkezett meg a csomag a bornprettystore-ból? Én most rendeltem először (már közel egy hónapja), de még nem jött meg... Gondoltam, hogy kb. 3 hét biztosan kell, de már kezdek egy kicsit aggódni...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ez változó.
      legutóbb 7 rendelésemből 4 nem jött meg, vagy egy hete érkezett még egy novemberben rendelt csomagom.
      szerintem egy hónap tuti kell,de van amikor előbb is megjön a csomag.

      Törlés
  6. Nem semmi ez a szín felkenve, a szívecskék nagyon jól néznek ki rajta :)

    Mystyck
    lakk-hatas.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  7. uhh de jó színe van ennek a lakknak, ilyet keresek már régóta. :)

    VálaszTörlés
  8. Csorog a nyálam *-* egy Burzsuj (én csak így hívom ) is kívánság listás nálam, mikor megyek Müllerbe mindig megvizslatom őket, aztán egy keserves sóhaj kíséretében odébb állok: D extra szép, és a minta is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D jó kis név találó :D
      én akciósan vettem Erika segítségével,bevallom otthon drágának tartom.
      Mivel neten olcsóbb jobban megéri onnan venni...

      Törlés
    2. Hű, tudsz nekem linket adni ami ide is szállít? O.O

      Törlés
  9. Nagyon szeretem ezeket a Bourjois lakkokat, az egyik kedvenc márkám :) És persze ez a türkiz szin is gyönyörű :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi:)
      bekerült a kedvenc 5-be nekem is :)

      Törlés
  10. tyűűűha, ez valami elképesztően szép szín! tavaszra-nyárra igazán tökéletes :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi:) nekem is nagyon tetszik,tuti nyári kedvencem lesz :)

      Törlés
  11. Látom nagyon jól választottunk,mindkettőnknek ez a szín tetszett és nem tévedtünk!
    Tényleg gyönyörű felkenve is!:D
    Azt hiszem nekem is kell egy ilyen!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem nem fogod megbánni ha megveszed.ez a lakk csodás!!!

      Törlés
  12. Nagyon jó ez a zöld és tetszik az egész! Pontosan belinkelnéd melyik ez a glitterkészlet?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a "felhasznált lakkok és kellékek"-ben van a Bornprettystore glitter ide kattiva megnyílik az oldal :)

      Törlés
  13. Mennyire brutál jó színe van, azta!!! Na jól van, most már meg kell néznem közelebbről ezeket a lakkokat! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!