2014. február 9., vasárnap

Color Club-969 Fashion moment



Sziasztok


Ma a Color club-Fashion moment lakkjáról szeretnék írni,ami még 2012 őssezl jelent meg.
Krémes sötétlila nagy kedvencem,színe nagyon megkapó,még fényben is olyan mintha fekete lenne.
2 rétegben jól fed,finishe nagyon szép fényes.
Az első rétegben eléggé foltos marad,szerintem már itt ügyelni kell,hogy szépen kenjük fel.






Erre jött a nyomdázás,Konad lakk ezen a színen elvérzett,a gyűrűsujjamon szinte semmi fedése nem volt.
Felhasznált paletta a moyou london scholar  collection 01-es palettája.









Nem rossz ez a matekos nyomdás manikűr,annak ellenére hogy tévedésből rendeltem meg a nyomdapalettát. :)
Kedvencem a középső ujjamon lévő minta.




Felhasznált lakkok és kellékek


Opi-base coat
Color club-969 Fashion moment 2 rétegben
Konad pink lakk nyomdázni
Moyou london-scholar collection 01
Pupa-Top coat





kedveled az ilyen színeket?






17 megjegyzés :

  1. annyira szép az alapszín *-* ez a matekos nyomda meg nagyon durva :DDD tetszik :)

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű a színe :) szuper a nyomda :D

    VálaszTörlés
  3. Csodás ez a lakk, de mivel a matek a halálom volt általánosban és középiskolában is, így minta nélkül jobban tetszik. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hagyd el,én is utáltam a matekot. érdekes módon a geometriát imádtam :D

      Törlés
  4. Micsoda mély szín... ámulatba ejtő!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó ez a colour club lakk!
    Tényleg teljesen feketének néz ki.
    A matekos minta nagyon szuper!Nekem a vonalzós a kedvencem!:D

    VálaszTörlés
  6. Az ennyire sötét színekben azt nem szeretem, hogy általában az üvegben még van is egy kis színük, de a körmön tényleg nagyon feketének tűnnek :S A matekos paletta nagyon jó :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen van néhány trükkös lakk :) engem nem is nagyon zavar,mert imádom a sötétebb lakkokat :)
      de köszönöm,hogy azért tetszik a mani:)

      Törlés
  7. Nekem nagyon tetszik az alaplakk és persze a matekos nyomda is :)

    VálaszTörlés
  8. Ennek nagyon szép színe van és gyönyörűen fényes. A nyomda meg jópofa (:

    VálaszTörlés
  9. Ájjh, egy komplett reál tantárgy így vasárnap estére? :)))))))))) Nagyon ötletes lett a manid!
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  10. szerintem nagyon király lett! :))

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!